Hoorn

Ik ga binnenkort in hoorn shoppen met mijn zus.

Nu loopt onze smaak uiteen, en koop ik graag noppies etc.

Nu las ik dat er een winkel womanizer and kids word in een van de straatjes zit, geen idee waar ken het niet. Is het wat…? (als je het al kent).

Ze hebben wel een prenatal maar tot maat 62 / 68 qua noppies.

En welke winkeltjes moet ik echt bezoeken? Maat 74/80 voor meisje en maat 104. Voor jongetje.

Wil wel wat uit mijn dag halen, en kids blijven bij papa Elk geval… Mijne

:inlove:

Weet dat mijn zus niet lang in zulke winkels wil zijn, ze vind het niks.

Dus wil wel beetje weten waar ik naar toe moet om er te kunnen kijken.

Heb online wel noppies gezien maar wil wat dingetjes n het echt zien .

Ook andere merken overigens.

Die winkel, Woman and Kids World, zit in de Nieuwstraat. Weet je waar de Hema zit? Als je daar nog iets verder doorloopt kom je in de Nieuwstraat. De Xenos zit ook in die straat. Mijn meisje is nog klein, dus ik heb nog lang niet alle kinderkledingwinkels van Hoorn gezien (kon tot nu toe prima toe met Prenatal voor Noppies). Ik weet dat er op de Gedempte Turfhaven (waar de Febo o.a. ook zit) ook een kinderkledingwinkel zit, Kids Kingdom. Ik ben er nog nooit geweest, maar zie op de website dat ze daar bijvoorbeeld Kiezeltje en Vingino verkopen. Misschien is dat ook wat.

Oh ja, op het Nieuwe Noord heb je nog Kennedy Kids (met o.a. Tommy Hilfiger/Bengh/NZA) en Mixi for Boys and Girls (daarvan weet ik niet welke merken ze verkopen)

Bij V&D hebben ze volgens mij tegenwoordig ook wel merkkleding. Ik vind in elk geval dat ze er wel leuke dingen hebben voor kinderen.

Weet wel waar Xenos zit geloof ik.

Ben verder niet zo bekend.

De gedempte turfhaven had ik ook gezien, weet alleen niet in hoeverre dat uit de stad is? Op een kaart lijkt het mee te vallen.

(Ik weet niet waar de Febo is?)

@Sweet-Love wrote:

Weet wel waar Xenos zit geloof ik.

Ben verder niet zo bekend.

De gedempte turfhaven had ik ook gezien, weet alleen niet in hoeverre dat uit de stad is? Op een kaart lijkt het mee te vallen.

(Ik weet niet waar de Febo is?)

Uhm… als je op de hoek van het Grote Noord (de grote winkelstraat) staat, bij de Bakker Bart (met je neus ernaartoe), dan is links de Gedempte Turfhaven. Dat is dus gewoon midden in de stad. Kleine Noord ligt in het verlengde van Grote Noord (dus bij Bakker Bart (met je rug ernaartoe) de straat oversteken. Route naar Xenos en dus ook die leuke kinderkledingwinkel: bij de V&D in de grote winkelstraat linksaf de steeg in, alsmaar rechtdoor tot je tegen de Hema aanloopt, dan rechtsaf en dan ben je er. Het is allemaal in de binnenstad op loopafstand van elkaar.

Ik heb geen verstand van kinder kleding winkels nog, maar tegenover de scapino zit een winkeltje waar ze tweedehands kinderkleding verkopen. Misschien is dat altijd even leuk om binnen te lopen.

Scapino zit in een zijstraat bij de febo. Een straat verder als de action vanaf de hoofdstraat gezien.

Veel plezier!

Heb mijn zus aan der ‘’ Mouw getrokken ‘’, dat ik wel een must see wens heb waar ik heen wil. Zij weet het ongeveer wat ik bedoel.

V&D ook merk joh? Hier alleen Nijntje verder valt 't tegen.

Ja online wel.