Joehoe…het is nu weer enkele dagen mooi weer en jawel hoor. De klachten steken weer de kop op.
Had zo gehoopt dat ik er minder last van zou hebben of er zelfs vanaf zou zijn nu ik zwanger ben. Helaas dus niet.
Maar goed. Nu ben ik benieuwd wat jullie voor medicijnen gebruiken. Hetzij medicijnen gekregen van de huisarts, hetzij homeopatische middelen.
Daarnaast ben ik benieuwd of je deze middelen kunt gebruiken tijdens de zwangerschap.
Ik gebruikte zelf namelijk mizollen tabl. en avamys neusspray. Deze mogen dus beiden niet gebruikt worden tijden zwangerschap.
Maar ik ben bang dat ik dit niet de hele zomer ga trekken zonder medicijnen (weet het wel zeker)
Alle overige tips zijn natuurlijk ook welkom.
Ik mocht helemaal niets… Nu met de BV mag ik een neusspray. Succes… :S
gewoon even de dokter bellen ik kreeg het bij nikki ook medicijnen die je mag tijdens de zwangerschap ik moet zelf ook even bellen.
@bianca&? wrote:
gewoon even de dokter bellen ik kreeg het bij nikki ook medicijnen die je mag tijdens de zwangerschap ik moet zelf ook even bellen.
Mijn huisarts zei dat er geen enkele was die ik mocht :S Er zijn er dus toch wel die kunnen? Ik heb me toch lopen afzien 2 jaar geleden… pfff
ik mocht ook niets…
heb dus zoveel mogelijk binnen gezeten toen
ik heb wel medicatie gekregen van de ha.
al weet ik niet meer welke…
Ik mocht cetrizine gebruiken, hooguit 2x per week bij hevige klachten
ik kreeg neusspray die ik wel gewoon mocht gebruiken.
Nou ik ben bij de huisarts geweest en kreeg dus ook niets.
Hij raadde me homeopatische middelen aan. Daar dus maar even naar op zoek.
Al ben ik al lang blij dat momenteel de zon helemaal verdwenen is en het weer even regent.
Als je iets homeopatisch zoekt dan raad ik allergo aan. Vaak in de reformzaken te verkrijgen.
Dat werkt echt perfect.
Mag tijdens de zwangerschap, gewoon een aantal druppeltjes in een glas water drinken en je bent klachten vrij.
Tenminste zo is het bij mij, ik zonder medicijnen is echt een ramp, maar nu ben gewoon klachten vrij!! Echt een groot genot!
Hoop dat je iets vind, maar echt kan dit aanraden.
ik heb beclometason neusspray gekregen, die is bruikbaar in de zwangerschap en werkt als het goed is op allergische neusklachten/holteklachten. Ik kreeg hem ivm kaakholteontsteking, maar toen ik kwam met hooikoortsklachten, raadde hij me aan om die spray te blijven gebruiken en heb inmiddels ook al een herhaal receptje ervoor gekregen. Het helpt op zich voldoende… al tranen mijn ogen wel lekker door.
Pollinosan van dr vogel reageert mijn moeder heel goed op, die zou je ook kunnen proberen.