Hai,
Gisteren gingen we buiten wandelen met Mika en hij kreeg heel rode oogjes en hij begon erin te wrijven. Nieste ook een paar keer maar dat kan ook door de zon komen, lijkt me.
Toen we hem in het gras, op een kleed, neerlegden werden zijn ogen nog roder, gingen tranen en jeukten. Oh en een loopneus kreeg hij ook.
Zou het hooikoorts kunnen zijn? Wij hebben het allemaal niet, niemand in de familie dus wee hier helemaal niets van…
Alvast bedankt!
Hallo, ik heb helaas geen tips maar lees even mee.
Sanna heeft precies dezelfde symptonen.
Jimmy heeft wel last van hooikoorts en verder zit het bij hun vader in de familie. maar ik wist niet dat het zo jong al voor kwam.
Zielig he.
ik zou het eens navragen bij de apotheek of anders even de huisarts bellen.
ik weet zelf niet of dat voorkomt bij jonge kinderen, vereveld is het wel :hug:
Ik wilde naar de huisarts vandaag maar die is tot morgen op vakantie :evil:
Dus morgenochtend hang ik als eerste aan de lijn :mrgreen:
Het is idd. erg zielig…
Ik zou het idd even navragen…
Ik dacht altijd dat luchtwegproblemen pas op latere leeftijd doorkwamen en vaak vooraf gingen met eczeemklachten, maar ja ben geen arts natuurlijk.
Hopenlijk is het dat niet en is het gewoon een reactie op de zon…
Ben dus vanmorgen geweest en zij zei dat het precies de klachten van hooikoorts zijn die Mika heeft. Ze zei ook dat we een bloedtest konden doen maar daar ook nog mee konden wachten. Als hij het nl. nu heeft, heeft hij het later ook nog :? En, omdat we met Mika zoveel in het ziekenhuis moeten zijn, denk ik dat we deze test tegelijkertijd met een andere bloedtest gaan doen. Hoeft hij niet 2x geprikt worden.
Morgen hebben we een afspraak bij de dermatoloog en donderdag gaan we voor het eerst naar de homeopaat, wellicht kan hij ook nog wat voor Mika betekenen.