Een set acryl nagels.
Kosten zijn geheel voor mij.
In Maart kom ik in een krantje te staan die bij verloskundige praktijken komt te liggen.
Er is een hoop over acryl nagels bij zwangere vrouwen.
Ze zouden scherp zijn voor de baby’s.
Wat dus niet zo is… Ze zijn juist minder scherp dan de eigen nagel.
( door rond te vijlen bijvoorbeeld)
Nu moet ik over 2 weken een logo aanleveren en het lijkt mij leuk om niet mijn eigen logo te gebruiken maar er 1 te maken met een zwangere.
Dan maken we mooie foto’s en kijken we samen welke we mooi vinden voor in de advertentie.
Mocht je binnen 3 weken kunnen en in de buurt van Rotterdam wonen, mag je me pb-en…
( het mooist is wel een grote buik voor het effect)
Liefs Wendy
Scherp etc voor baby’s, tsja ik vind het dus ook niets lange nagels bij die kleintjes met insmeren iets uit oogje halen etc.
En vaak als je zwanger bent vallen de nagels letterlijk van je eigen nagels. Ben zelf ook nagelstyliste, maar sinds ik kindjes heb ben ik er mee gestopt, zonde heb alle spullen op zolder staan. Suc6 met het zoeken naar een model trouwens, heb je vast zo gevonden, niets lekkerder om lekker even te tutten en mooie nagels te hebben :thumbup:
he wat jammer nou dat ik niet zwanger ben :lol:
wat betreft het scherp zijn, klopt je eigen nagels zijn veel scherper dan nep nagels :thumbup:
Ik vind langere nagels vooral onhandig, en dan vooral als ik een baby heb. Maar ik ben ook gewoon lomp hoor! :mrgreen: Ik heb voor mijn trouwen neppers laten zetten, supermooi, maar waren drie weken later allemaal al stuk. En vorig jaar nog een keer neppers laten zetten, en toen knapte binnen een paar dagen de eerste al stuk, omdat mijn vinger precies tussen mij en de klink, met de deurklink tegen de nagel, geduwd werd, tijdens stoeien. Nepper stuk, en zelfs mijn eigen nagel dwars doormidden! Auw! :wall:
ik vind het ook heel erg onhygienisch (schrijf ik dit goed)
Op het kinderdagverblijf waar ik werk, mag je geen acrylnagels
maar wens je succes met zoeken.
is natuurlijk wel erg leuk om te doen.
Succes met zoeken!
Ben zelf gestopt met het vak toen ik zwanger was, nagels blijven minder goed zitten als wanneer je niet zwanger bent, om nog maar te zwijgen van de lucht,ik kon er niet tegen op het laatst…
Bedankt voor alle reacties.
Ieder zo z’n ding…
@Wen! wrote:
Bedankt voor alle reacties.
Ieder zo z’n ding…
Heb je nog niemand gevonden??
Vind het een leuk initiatief ook :thumbup:
Nee, nog niemand…
Anders gebruik ik me bestaande klanten kring ervoor.
Maar vond het ook wel leuk om iemand is te verwennen