wanneer kan dat ook alweer?
ben het vergeten van de 1e :oops: .
hij zit nu al krap in de hoofdsteun en met dit warme weer.
maar ja, straks gaan we naar italie op vakantie en dan is het misschien juist lekkerder om te slapen in de auto.
wanneer ging het bij jullie eruit, welke leeftijd ongeveer?
Ik ga het doen als ze haar hoofdje zelf goed rechtop kan houden (ook als ze moe is). Nu zit er een hydrofiel-luier onder, zodat ie wat hoger zit (anders paste ze er al lang niet meer in, het wordt nu ook krap, maar nu kan ie er ook wel bijna uit, vind ik). Misschien voor jullie ook een idee?
in de zittingverkleiner zat bij ons een soort wigvormig schuimding (waar P op zat). Ik heb dat eruit gehaald, daardoor kon de rand rond zijn hoofdje iets hoger… ideaal… nu kan hij nog wel een poos met gesteund hoofdje…
Ik heb de verkleiner er al een tijdje uit, want eh…meneertje was er gewoon te lang voor. Hij zat helemaal opgefrommeld.
Ik zou zeggen, zet hem erin zonder de verkleiner en kijk/voel hoe het zit. Lijkt het je toch nog te los, misschien kun je dan een rolletje van een hydrofieldoek onder het nekje leggen oid
@wwb wrote:
in de zittingverkleiner zat bij ons een soort wigvormig schuimding (waar P op zat). Ik heb dat eruit gehaald, daardoor kon de rand rond zijn hoofdje iets hoger… ideaal… nu kan hij nog wel een poos met gesteund hoofdje…
:thumbup: Hebben wij vandaag ook gedaan. Inderdaad ideaal! Met hydrofielluier onder het kussen werd het ook wel erg krap en haar voeten hingen buitenboord, maar nu past ze er nog wel een tijdje in en wordt haar hoofdje nog goed gesteund. Goede tip dus, wat mij betreft.
Wij hadden hem er ook rond de 2,5 maand uit, omdat ze gewoon te lang werd. Maar we hadden de voetenzak er toen wel inzitten :think: