Al sinds het begin eigenlijk dat ik bij T.ygo nu 4,5 maand ging kijken rond 23 uur lag hij met zijn hoofd heel snel heen en weer te schudden met zijn ogen dicht. Zeg maar liggend op zijn rug nee schudden :mrgreen: Dit gaat snel en houd ook erg lang aan. Eerst dacht ik dat hij wakker was maar nee meneer slaapt.
Als ik hem s morgens wakker kom maken doet hij het ook met zijn ogen nog dicht.
Tis denk niets ernstigs maar ziet er wel erg vreemd uit moet ik zeggen.
Zijn er meer kindjes die dit hebben? En zo ja gaat het ook weer over :think:
Dat deed mijn dochtertje ook altijd, dus denk niet dat jij je zorgen hoeft te maken :hug:
maak me niet direct zorgen maar heb het nog nooit gehoord bij vrienden ofzo hihi.
Hoop wel voor hem dat het over gaat…je zal het hebben als volwassene best vervelend lijkt me… :mrgreen:
enne, gefeliciteerd :dance:
Ze hebben het denk ik niet eens zelf door, nu is mijn dochtertje al anderhalf en als ze nog lui is en ik haar wakker maak doet ze het zelfs nog wel eens.
Haha ja je zal het maar hebben als volwassene :mrgreen:
Ow en dankje :inlove:
Het is meer een gewoonte denk ik. En lekker om in je slaap te doen. Noah zwaait altijd met zijn knuffel in zijn slaap.
Als we te dicht bij elkaar liggen, dan slaat hij me ermee in mijn gezicht :mrgreen:
Liefs Suzanne
:mrgreen: das ook grappig…zie het helemaal voor me :inlove:
:mrgreen:
Alleen toen het vanacht voor de derde keer gebeurde, was ik niet meer zo vrolijk :lol:
Liefs Suzanne
dylano doet het vanaf dat ie geboren is en nu dus nog.
ze worden er draaierig van als ze dat doen, probeer maar eens… t lijkt net of je dronken bent…
en daar schijnen ze lekker op te kunnen slapen op dat natuurlijke roesje.
Nina schud inderdaad ook heel hard nee, als ze gaat inslapen of als aan het wakker worden is. Mijn vriend deed het ook toen hij baby was. En hij doet het nu niet meer… dus het gaat wel weer over.
Mijn broertje deed het ook toen hij klein was. Maar hij maakte er ook nog geluid. Niet echt fijn, omdat ik bij hem op de kamer sliep. :?
mijn mannetje doet het ook, zo slaapt hij in!
maar ook als hij wakker wordt van iets terwijl hij eigenlijk verder wil slapen…