Sinds 4weken heb ik dag in, dag uit hoofdpijn.
Niet heel de dag op hetzelfde ‘niveau’ (gelukkig ) maar wel heel de dag irritant aanwezig.
Ligt dit aan mij (stress,moe…)
of is het 1 van de zo bekende kwaaltjes dat er meerdere Kok-ers zijn die er last van hebben? :think:
En wat doen jullie tegen hoofdpijn?
Kan namelijk lastig ‘even gaan liggen’ op mn werk… Probeer al veel vaker ff rust te nemen tussendoor, zit heel de dag naar een pc-scherm te turen. Maar dat maakt tot nu toe nog niks uit…
veel water drinken…
Eventueel voor de hele erge hoofdpijn een paracetapil…
Vooral nu een zonnebril opdoen en vooral proberen niet te turen!
Voorderest aan je collega’'s vragen of ze je nek willen masseren :mrgreen: Wil ook nog eens heel vaak helpen…
En aangezien het al heel lang aanhoud even aankaarten bij je VK.
Kan veel zijn namelijk… o.a. Bloeddruk/ HB etc…
Idd veel water drinken (helpt echt!!!)
rustig aan doen… Had ik ook tijdens mijn zwangerschap, bloeddruk te hoog dus echt veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel water drinken
Sterkte
Bij mij helpt altijd naturel chips eten…
of iets zoets…
Klinkt heel stom, maar dan voel ik me weer een stuk beter!
Succes weet dat het enorm vervelend kan zijn…
En toch een keer even aan je huisarts vragen
Veel drinken en rusten… :hug:
Zwaar irri hoofdpijn hebben, ik heb het al jaren elke dag hoofdpijn en ben het nu gewend maar het blijft echt :silenced:
Idd wat hier al werd gezegd, veel drinken en rusten en idd even bloeddruk laten opmeten, een hoge bloeddruk kan ook hoofdpijn geven.
Bij mij is het een zwangerschapskwaal en krijg ik hoofdpijn door de hormonen :roll:
ach meis toch, wat vervelend!
ik had het bij sophie ook, en dronk ook veel te weinig.
de vk zei dat ik echt 2 liter water moest drinken, alleen al voor de hoofdpijn…
drink je wel genoeg? echt doen hoor, want het helpt echt. hoeveel moeite het mij ook kost(te) om genoeg te drinken… :hug:
Ik zou eens nagaan of je wel voldoende drinkt…
Ik kreeg rond die periode ook kuren met hoofdpijn, niet lekker voelen, flauwvallen.
Uiteindelijk bleek ik een veel te lage bloeddruk te hebben doordat ik veel te weinig dronk.
In deze periode gaat de baby namelijk echt van jouw bloed gebruikmaken, dat vertelde de VK mij toen.
Ook hier echt vervelende hoofdpijn, dus ik lees mee hoor…
Enne een dikke knuff voor je koppie :hug:
Ik heb tijdens mn zwangerschap ook heel veel hoofdpijn gehad (lees: van week 8/9 tot aan week 22 :(, nonstop dag in dat uit, en na rond de 34 weken ofzo kwam het weer terug, maar toen had ik al verlof dus kon ik rustig aan doen )
Ik ben naar de dokter geweest, en heb fysio gekregen en dat hielp wel. lag aan mn houding.
Maar veel water drinken en voldoende rusten. en gewoon je nek + schouders tussen door rekken etc.
Bedankt allemaal voor de reacties!
Bloeddruk en Hb is in orde,
dus denk dat ik het probleem vooral moet zoeken in te weinig drinken.
Zal er zeker meer op gaan letten, hoop zo dat 't binnenkort iig minder is.
Vond trouwens die nekmassage wel een goed idee hihi! Collega krijg ik niet zo ver :lol: maar mn vriend vast wel :mrgreen:
Ik krijg juist hoofdpijn van nekmassage
Hopelijk werkt het drinken, zou anders ook geen oplossing weten, wel heel vervelend :hug:
Dames, allemaal bedankt voor de tips! :-*
Sinds zondag drink ik naast wat ik al deed, 1 fles water erbij ook leeg.
En heb geen hoofdpijn meer gehad :dance:
(behalve beetje vermoeidheids hoofdpijn in de avond…)
Dus helemaal top!! :thumbup:
fijn dat het meer drinken helpt esthe!! ik merk het hier ook alweer als ik een dag te weinig gedronken heb, is het wer raak.
nu volhouden meis1
Fijn om te horen en idd goed blijven drinken :thumbup: :thumbup: