hoofdpijn

hoi hoi

ik heb nu sinds een paar weken heel veel hoofdpijn :wall: ,

smorgens valt het vaak nog wel mee maar aan het eind van de dag staat me hoofd gewoon op knallen

en nou vanmorgen stond k er mee op :cry:

en het is natuurlijk het beste om dan niet te veel paracetamol te nemen (max 6)

dus ik probeer echt zo weinig mogelijk

en heel veel drinken

ik heb ook al pepermunt olie geprobeerd maar dat helpt ook niet, en normaal gesproken wel

wie heeft er nog meer tips voor mij ??

x

Als je het al een paar weken hebt zou ik eens langs de huisarts gaan.

Ik heb rond die termijn ook ontzettend veel last gehad van hoofdpijn door de hormonen. Rustig aan doen, paracetamol nemen en als je je zorgen maakt even naar de ha/vk. :hug:

de ha zegt dat het de hormonen zijn

:roll: goh :doh:

maar het word gewoon steeds erger, kan soms niet eens normaal meer wat doen zonder dat de tranen in me ogen zitten van de pijn

ik zou overleggen met je VK die kan je dan doorsturen naar de Gyn en die kan dan weer verder kijken. Want ondanks dat het van de hormonen komt is het wel fijn als je iets kan krijgen voor de pijn

Ik heb ook hoofdpijn gehad in het begin van de zwangerschap en paracetamol hielp ook niet. Ben toen bij de VK geweest die heeft me naar de Gyn gestuurd en die stuurde me naar de Neuroloog.

Van hem moest ik eerst een paar dagen echt om de 6 uur 2 paracetamollen innemen om een spiegel op te bouwen. Dit werkte bij mij niet voldoende dus kreeg ik een langwerkende morfine. Die moest ik naast de paracetamol 1 keer per dag innemen. Ook dat hielp niet en heb toen zelf gevraagd om een kortwerkende morfine en die werkte wel. Wordt er wel stoned van maar dat is met een uurtje of 2 helemaal over.

Ik zit dus ook al vanaf week 12 in de ziekte wet want als je morfine gebruikt kan je niet werken

oke,

nou ik ga morgen wel ff met de VK -assisent bellen even vragen want dit is af en toe echt heel vervelend, en met werken (kinderdagverblijf) is dit echt niet fijn

ik werk in de verpleging en dat betekent net als bij jou veel bukken en druk bezig zijn en dan is hoofdpijn het laatste waar je op zit te wachten

Succes morgen, en ik zou zeker iets eisen tegen de pijn (en helaas dat is alleen morfine) maar als paracetamol niet wekt dan moet je wel

Je hoeft trouwens niet te matigen met paracetamol hoor en je mag 4 gram per dag (8 pilletjes van 500, twee tegelijk innemen want dat werkt beter)

Sterkte :hug:

Ik had het tot ik een week of 22 was ook regelmatig gehad, elke week wel een aantal dagen.

Ik nam gewoon paracetamol, mag gewoon. En idd als het elke dag komt, paracetamol echt

regelmatig innemen. Schijnt t best te werken bij pijnstillers.

noor82, ik wist niet dat je gewoon 8 per dag mocht, ik had gehoord max 6

maar goed het liefst wil ik natuurlijk zo min mogelijk nemen maar als er niks anders op zit

ik ga morgen in ieder geval ff bellen want ik heb geen zin om me iedere keer zo beroerd te voelen, naja hoef jullie niet uit te leggen hoe je je voelt :wink:

Laat ook even je bloeddruk controleren! Je zal niet de eerste zijn die ineens een hoge bloeddruk heeft en daar hoofdpijn van krijgt.

@MegaMindy wrote:

noor82, ik wist niet dat je gewoon 8 per dag mocht, ik had gehoord max 6

maar goed het liefst wil ik natuurlijk zo min mogelijk nemen maar als er niks anders op zit

ik ga morgen in ieder geval ff bellen want ik heb geen zin om me iedere keer zo beroerd te voelen, naja hoef jullie niet uit te leggen hoe je je voelt :wink:

8 Mag wel maar dat is echt kortdurend! Ik zou zelf gewoon max 6 nemen.

8 wordt eigenlijk alleen maar op advies van een arts gedaan.

Want ondanks dat PCM het beste is, weinig bijw, en kan met alle medicijnen gebruikt worden, is langdurig 8 echt niet goed voor je lever.

Ik heb gisteren en eergister ook heftige hoofdpijn gehad.

Leek op migraine met lichtflitsen enz. Heb ook 2 PCM genomen, werkte niet echt, maar haalde net de scherpe kantjes eraf.

Als je het aan mij vraagt, zou ik geen 8 nemen tijdens mijn zwangerschap.

vanmorgen de vk gebeld, ze kan verder niks betekenen, veel drinken, en ook bouillion ofzo zodat je het vocht vast houd,

waarschijnlijk door het weer enzo

als ik last blijf houden of het word erger dan moet ik de huisarts bellen