hoofdpijn?

Krijgen babies geen hoofdpijn van het huilen?

Ik snap het even niet en ik vraag me af of het wel goed is voor een baby,

want als ik gehuilt heb dan heb ik hoofdpijn, teminste als ik veel gehuild heb,

en sommige babies huilen veel of zoals die van mij, die huilen als ze in bed worden gelegd en danb krijst ze even 5-10 minuten en dan valt ze in slaap,

ik weet wel dat het huilen bij babies hoort, maar is dat wel goed?

Jasly kan nooit zomaar in slaap komen of ze moet in slaap gewiegt worden of ze moet eventjes huilen om in slaaap te komen,

Doe ik dat wel goed? dalijk krijgt ze super hoofdpijn omdat ik haar 10minuten in slaap laat huilen,

Gelukkig huilt ze snacht niet na de voeding,

en altijd stop ik haar na de voeding na een boertje in bed of ze is zo wakker dat ik haar na spelen in bed stop,

Maar het lijkt wel alsof ze het bed niet leuk vind , ze heeft liever dat ik rond huppel met haar in mn armen…

Ik vind het wel raar dat ze smiddags en in de avond dr zelf in slaap moet huilen, want snachts en smorgens valt ze zo in slaap,

En ja nu slaap ze alleen maar in dr eigenbedje,

niet meer bij mij in bed en ook niet meer in dr wipstoeltje,

Ik ben ook van plan om zo een fisher price schommel voor dr te kopen voor smiddags en sávonds maar doe ik dat wel verstandig,

Ik weet dat babies horen te huilen, maar ik maak me zo druk dat ze miss pijn in dr hoofd ervan krijgt ,want nee ik krijg er dan niet stil met haar geruststellen , ze moet dr zelf in slaap huilen,

vind het soms echt niet leuk en zelfs zielig,

Ik weet wanneer ze moe is en ik doe ook aan rust ritme en regelmaat,

Ik ben soms zo bezord om haar , miss omdat het mn eerste kindje is en ik gewoon bang ben om haar verkeerd op te voeden, of haar verdrietig te laten voelen

ik weet wel als een baby huilt en je pakt haar op dan bouw je vertrouwen op, en dat doe ik ook als ze zomaar huilt, maar als ze moe is troost ik haar en leg ik haar weer in bed en het lijkt wel als of er dan een knopje met aan aangaat want dan egint ze weer te huilen,

is dit herkenbaar? of doe ik het helemaal fout???

Jasly is helemaal geen huilbaby,

alleen dan huilt ze…

Nou, ik weet niet of een baby hoofdpijn krijg van het huilen, maar persoonlijk denk ik van niet.

Het huilen van een volwassene en het huilen van een baby zijn natuurlijk 2 heel verschillende dingen. Als ik huil en daar hoofdpijn van krijg, huil ik namelijk om een hevige emotie (vb. na een sterfgeval, een relatieprobleem, opgekropte woede… enz, enz…). Een baby huild, omdat dat gewoonweg de enigste manier van comuniceren is…

Zoals ik jouw verhaal lees, is Jasley gewoon een 2 maanden oude baby! Een heel herkenbaar verhaal, want mijn dochter doet nl precies hetzelfde!

Jouw kleintje huilt zichzelf in slaap, door het huilen verwerkt ze de indrukken die ze opgedaan heeft. Ga maar na, 's nachts huilt ze niet na de voeding, want dan heeft ze weinig prikkels gehad; ze wordt wakker na het slapen, je geeft haar waarschijnlijk voeding in een rustige omgeving;dwz; gedimde lampen, geen tv of radio aan, je bent zelf rustig, en na de voeding en een boertje leg je haar waarschijnlijk meteen weer in bed (je wilt immers zelf ook nog slapen). 'sochtend hetzelfde verhaal, alleen ga je daarna zelf aan het rommelen in huis. De de radio of tv gaat aan, het is weer volop licht in huis, de hond vraagt aandacht. Ze wordt waarschijnlijk een keertje wakker, dan speel je lekker met haar en dan na de volgende voeding begint ze weer te huilen… het verwerken van indrukken dus!

Ik snap heel goed hoe je je voelt hoor! Dit is ook mijn eerste kindje en ben ook superbezorgd om haar, maar ik vertrouw er maar op dat mij gevoel goed is. Je wordt steeds meer bewust van hoe je kleintje reageert op dingen en welk huiltje voor wat is! Zodra ik zie dat chiara moe begint te worden, gaat ze direct haar bedje in, daar huilt ze 5 a 10 min en valt daarna dus als een blok inslaap (nou ja, meestal dan :wink: ) Zoniet, haal ik haar uit bed, troost haar, loop wat rond en dan gaat ze daarna haar bedje in. Als het aan haar ligt zit ze ook de hele dag bij me op de arm (al wil ze liever staan) of in haar wipstoeltje voor de buis :wink:

pff, een heel verhaal, maar samengevat:

• nee, ik geloof niet dat ze daar hoofdpijn van krijg
  • ja, het is heel herkenbaar
  • nee, je doet het helemaal niet fout

Geniet van je mooie meisje en ga af op je gevoel!

ik denk niet dat een beeb er hoofdpijn van krijgt, mama soms wel hihi

Vele kindjes huilen zich zelf in slaap, zo verwerken ze de indrukken. Even laten huilen kan in mijn ogen dus geen kwaad, zowiezo lekker laten liggen want anders krijg je dat ze opgepakt word, neergelegt weer moet huilen om te slapen en als je dan aldoor oppakt raakt ze oververmoeid.

Nee ik denk dat je het prima doet, troosten kan altijd maar even laten huilen omdat ze het nodig heeft is niet raar hoor.

:slight_smile: ik ben blij dat jullie me geantwoord hebben met dat het niet erg is,

zal dat ooit wel gaan gebeuren dat ze niet meer hoeft te huilen om in slaap te komen? hoe lang blijft het verwerken?

weten jullie dat?

:wink:

tot ze in staat zijn om te vertellen wat er scheelt! :wink:

@famkegb wrote:

tot ze in staat zijn om te vertellen wat er scheelt! :wink:

oke!! dus dat huilen is niet erg!

bedankt!!!

Neee…

Hooguit ‘vervelend’ voor de mama… :inlove:

:-*

Lieverd je doet het goed hoor! :-* :slight_smile:

@famkegb wrote:

Neee…

Hooguit ‘vervelend’ voor de mama… :inlove:

:-*

hahaha nee zelfs ik vind het niet erg,alleen zielig!

ow ja!

en dat huilen in dr slaap? enge droom?

@Baby2008Diablow wrote:

ow ja!

en dat huilen in dr slaap? enge droom?

Dat heeft Lenn ook wel eens… of een gil :shock:

Ik denk idd een droompje ofzo