Al een week heb ik last van hoofdpijn.
Het begon rustig, hoofdpijn ging niet weg, ook met met hulp van para’s.
Maar woensdag ging het echt niet, heb me ook ziek gemeld op het werk. Dit heeft een paar dagen goed aan gehouden.
En nu … nog steeds hoofdpijn, niet zo erg dan, maar ik begin hier flink van te balen. Het neemt mijn dingen in mijn dagelijkse leven te koop toe omdat ik veel dingen niet gemakkelijk kan uitvoeren. Wanneer ik te veel doe, ga ik nog eens flink zweten en voel me dan ook nog eens heel beroerd. Ik heb nergens door die stomme koppijn zin in. Gister was het gewoon te erg weer dat ik ff lekker een uurtje moest slapen.
Vind dat para’s niet helpen, dan gaat het ietsje beter voor eventjes en dan voel ik me flink beroerd. Ik ga er mee naar bed en ik wordt er mee wakker.
Denk dat ik morgen de huisarts maar even raadpleeg. Ben wel gewend aan hoofdpijn eens per dag eens in de maand (voor de menstruatie) maar dit duurt me te lang !
Het is zwaar in mijn hoofd zeg maar, mijn oren lijken er ook nog soms flink uit te knallen … :roll: En heb geen zin in mijn gehoorapparaat aan te doen (wat natuurlijk erg vervelend is voor de kinderen omdat mama dan minder ’ luistert ’ en het kost me energie om te liplezen nu :shifty: ).
Dus herkent iemand het misschien ?
Ik heb geen zware hoofdpijn, maar ik heb een week lang last gehad van een ‘dicht’ hoofd.
Ik denk dat het rondom mn ogen en zo op mn kaakgewricht de holtes vol zaten. Ik had nl wel een soort verkoudheid, mn neus zat dicht maar ik kon snuiten wat ik wilde, er kwam niks uit.
Is dit herkenbaar?
Na 2 dagen voor de klas had ik echt geen hoofd meer over :shifty:
Para’s en ibu’s hielpen niet echt. Vandaag voor het eerst t gevoel dat t beter gaat.
Mijn neus zit juist weer niet dicht …
Dacht ook eerst met een soort van verkoudheid, maar dicht zat ie dus niet, anders had ik ff neusspray gehaald …
Fijn dat het vandaag weer in elke geval beter gaat !
Zit je nek niet “vast”? Dit heb ik nl regelmatig, en dan ook hoofdpijn en dichtklappende en tuutende oren. Fysio helpt hier perfect tegen, para’s idd niet.