Lotte is nu net 2. Wanneer kan ik haar een hoofdkussen geven? We hebben vorige week gekampeerd met onze vouwwagen en toen lag ze gewoon op een groot matras in een slaapcompartiment, maar steeds met haar hoofd op de deken. Betekent dat dat ik haar een kussen kan geven?
Groetjes,
Viratine
Wij hebben voor Kirsten al een kussen. Wij hebben er een van Silvana en heet mijn eerste kussen. Daar kun je gewoon doorheen ademen als je met je gezicht erop ligt. Maar bij de prenatal en v&d heb ik ook wel eens van dat soort kussens gezien.
Stein heeft ook al een paar maanden een kussen. We hebben wel een kinderkussen genomen. die heeft niet zo veel vullien als onze kussens en ik heb me laten vertellen dat kinderkussens meer lucht doorlaten!
tyg ligt ook op een kussentje sinds kort
hij slaapt er lekkerder op door en hij draait niet meer helemaal door zijn bedje
Toen Yara overging in groter bed,half jaartje terug ongeveer. Toen kreeg ze eenkinderkussen. Idd een klein kussentje met weinig vulling.
Ze wilde ook steeds wat onder d`r hoofd hebben .
Waar kan je die kinderkussens kopen dan…?
Ik heb ze bij de prenatal gekocht…
Mateo ligt er niet overigens, maar ze zijn de helft platter dan een ‘volwassen’ kussen…
@Marlous wrote:
Ik heb ze bij de prenatal gekocht…
Mateo ligt er niet overigens, maar ze zijn de helft platter dan een ‘volwassen’ kussen…
Dank je wel… ga binnenkort even kijken
Ik had Kian ook een kinderkussen gegeven (omdat hij de kussens in ons bed altijd bere-interessant vindt) maar hij vind het niks dus ligt het nu in de kast.
Volgens mij is het ook beter om zonder kussen te slapen (sprak de vrouw die op twee hoge kussens ligt) omdat je houding dan beter is.
Ik had ooit een oppaskindje en die was 6 en sliep nog zonder kussen…
Juul heeft nog geen kussen, ze vraagt er ook niet om.
Wanneer ze erom vraagt dan krijgt ze er 1 van me, eerder niet. Madam is ook een buikslaper en dan heb je ook geen kussen nodig. Gebruik er zelf ook geen.
Bij Ikea verkopen ze ook van die kinderkussens. Ik ga er binnenkort eentje halen. We waren het vergeten mee te nemen toen we haar bedje en matras gingen kopen en nu ligt ze op een kussentje van de bank :think: Want zonder kussen wil ze niet meer slapen…
Wij hebben zo’n ikea kinderkussen. Ik nam hem in eerste instantie omdat hij ertegen kon zitten met boekjes lezen. Hij ‘leest’ iedere avond zelg boekjes voor hij gaat slapen. Eers legde ik na het lezen het kussen onder z’n bed en ging hij slapen. Maar na een tijdje wilde hij het kussen gewoon in bed houden dus heb ik het zo gelaten.
Lucas was 2 toen hij met een kussen ging slapen.
Toen Robin ongeveer een maand geleden een peuterbed kreeg hebben we er een kussen bijgekocht.
Dat is zo’n plat ding, gekocht bij Prenatal.
Mijn 1e kussen ofzo…
waarom is het eigenlijk zo dat een mensenkind “opeens” een kussen moet???
heeft dat te maken met de breedte van de romp en het feit dat je hoofd dan meer naar beneden ligt zonder kussen???
Wessel heeft nog geen kussen, maar ik zie hem 's morgens wel vaak op “hontie” (=knuffelhond) liggen…
signaaltje misschien??? :think: :think: :think:
ja dat deed tygo dus ook
dus daarom dacht ik dat ie lekker op iets wilde liggen
en hij draaide ook zo in zijn bed
hij schoof helemaal omhoog, en lag de volgende dag overdwars achterstevoren.
dat is nu een stuk minder geworden
nu draait ie alleen nog rechts en links
Een en al herkenning lees ik hier… :mrgreen:
Ik denk dat ik maar een meegroeibed mét kussen voor hem ga kopen voor z’n verjaardag… :lol: