herkennen jullie bovenstaande bij jullie beebs?
jayden schudt heel vaak zijn hoofdje, en lijkt wel of hij hele dag met zijn lieve tongetje buiten zijn mondje hangt. net een hondje hihi.
betekent dit echt iets? :think: :shifty: :oops:
Ik herken het niet in combinatie met hoofdschudden, maar B heeft wel 2 weken lang met haar tong buiten haar mond gezeten… Bleek een doorkomend tandje achter verstopt te zitten 8). Zou het dat bij Jayden ook kunnen zijn?
schud je wel eens met je hoofd als je nee tegen hem zegt?
kan zijn dat hij dat nu na doet
Het hoofdschudden is normaal en kan geen kwaad, dat is echt een fase. Onze meid kon soms heel hard met haar hoofd schudden als ze moe was, nu doet ze het eigenlijk nooit meer. Het harde schudden lijkt best wel een beetje eng. Dat met de tong herken ik niet zo. Ze steekt wel eens haar tong uit, maar vaak voelt ze dan met haar tong aan haar tandjes. Echt de hele dag de tong uit de mond hangen, heeft ze nooit gedaan.
bij jayden zijn dus wel 2 ondertandjes doorgekomen, die nu beginnen te groeien :inlove:
en dat neeschudden heeft hij vooral als je tegen hem gaat praten. als je dan iets vraagt, zegt hij overal nee op :inlove:
laten we het dan maar op een fase houden :inlove:
Ik denk idd een fase, Jana heeft dat ook een hele tijd gedaan, nu nog vaak maar iets minder als voorheen…
Als ik met haar aan t praten was steeds nee schudden :inlove:
@Tamara30 wrote:
Ik denk idd een fase, Jana heeft dat ook een hele tijd gedaan, nu nog vaak maar iets minder als voorheen…
Als ik met haar aan t praten was steeds nee schudden :inlove:
haha herkenbaar dus :inlove:
Mijn dochter ook schud de laatste tijd ook wel eens met der hoofdje
maar met dat tongetje herken ik niet.
Maar het zou indd wel een fase zijn.
Kan een fase zijn, maar soms zijn het pijnlijke oortjes. Vaak merk je dan zelf al dat je kindje hangerig, vervelend en/of koortsig is.
Dat hoofdschudden komt vaker voor hoor…
Veron deed het ook en mijn oppaskindje deed het ook…
Volgens mij worden ze dan een beetje licht in het hoofd tijdens het schudden en dat geeft een kick en dat is dus prettig voor hun…
gr patricia
Tong uit mondje was hier ook de tandjes.
Hoofdschudden, mijn zoon heeft het veel geaan in zijn bedje op die leeftijd…vond ie geweldig. En hij is helemaal normaal :mrgreen:
Ook mijn dochter doet het maar dan vooral in de autostoel. Gekke kids…