Sinds mijn zwangerschap ruik ik onwijs goed wat niet altijd even handig is.
Nu ruikt Jesse zijn hoofdje erg en omdat ik zo goed ruik word ik er soms onwel van :oops: Vooral als het haar nat is.
Ik heb al van alles geprobeerd, haarlotion, verschillende shampoos, geen shampoo.
Je ruikt het alleen als je je neus op zijn hoofd drukt, maar ik vind het toch vervelend. Mijn zusje wat kapster is zegt dat bijna alle kindjes sterker ruiken. Wie heeft een oplossing?
Is het beginnende berg? Dat kan vies ruiken namelijk… zo ja, dan zou ik eerst 's afwachten of die berg weer verdwijnt en tot die tijd niet al te veel rommelen met geurtjes en shampoos. Maar als het geen berg is zou ik zeggen: een lekkere geurige gel in z’n haar :think: ?
Ja dacht ik ook meteen aan die geur van berg.
En idd niet teveel aan punniken en frunniken , hoewel ik eerlijk moet bekennen dat ik er toen ik het echt geen gezicht meer vond ook wat aan heb gedaan hoor.
Maar ja vooral mama zo lang mogelijk haar eigen neusje dichtknijpen
Hè lekker… :silenced:
Mocht het nou inderdaad beginnende berg zijn… Met een watje doordrenkt met olie over z’n hoofdje (ronddraaiend) wrijven? Misschien dat dat helpt…
Anders zou ik het ook echt niet weten… :think:
Ik wist niet dat ze op zo’n late leeftijd nog berg kunnen krijgen… :think:
Dacht dat dat alleen bij baby’s was. Weer wat geleerd op die zondag :mrgreen:
Hier ook een stinkende hoofdhuid Yeline heeft ook nog steeds berg op haar hoofdje ik gebruik geen shampoo ik spoel haar haar alleen uit met water.
Er zit verder niets op zijn hoofd. Ik wist ook niet dat ze op latere leeftijd nog berg kunnen krijgen :think:
Bedankt voor jullie antwoorden!
Ik vindt Lucas z’n hoofd de laatste weken (toen was ik ook zwanger en rook ik bete) opeens muf ruiken. Zelf dacht ik dat het kwam van de zweet en warmete van het warme weer. Hij heeft op dit moment wat langer/dikker haar en ik dacht dat het dan gewoon muf was eind van de dag…
Na het douchen was het beter.
Maar als je het na het douchen nog steeds ruikt is het misschien wel berg.