Quinten zit nu op 190+6 scheppen nutril*n AR en dat 5x op een dag 10 ml extra water omdat hij anders harde ontlasting krijgt. Hij drinkt overdag om de 4 uur en slaapt 's nachts 8 uur door.
De laatste week redt hij overdag de 4 uur niet meer. Hij begint na 3 uur alweer te jengelen en na 3,5 uur is het een regelrechte krijspartij. Een speentje accepteert hij niet.
Hij doet 15 min. over een fles. Kleiner speentje heb ik al geprobeerd dat eindigt ook in een krijspartij…
Ook forte heb ik al geprobeerd, maar daar gaat hij weer meer van spugen met meer huilbuien tot gevolg.
Hoe kan ik mijn ventje nog tevreden krijgen?
Tot nu toe rek ik het nog steeds. Maar om dit rekken nou nog een maand vol te houden zie ik niet zitten, laat staan nog 3 maanden.
en de forte aangevuld met johannesbroodpitmeel??? zodat de voeding dikker wordt, en hij wat minder gaat spugen?? Na de voeding een kwartiertje rechtop houden, forte mengen met AR… ik roep ook maar wat om te proberenhoor…
Als hij na 3 uur al begint te huilen proberen te sussen met wat water??? Of een speentje als hij het pikt… stukje gaan wandelen, draagdoek…
Ik weet wel dat Daan er ook een potje van maakte… maar over het geheel kwam hij toch op 5 flessen uit… Hij sliep dan alleen wel langer 's nachts… en werd 's ochtends ook later wakker…
Overdag wilde hij dan sneller op elkaar zijn flessen… In principe mag je FV ook op verzoek geven, als je maar niet meer als 1000cc op een dag geeft. Dus wellicht even terug naar 6 flessen met minder erin, en dan korter op elkaar?.. Het lost niet echt het probleem op… maar het houdt hem wellicht wat rustiger?
ik ben maar gaan denken en tik alle antwoorden die in me opkomen neer… wellicht dat er ergens een oplossinkje voor je tussen zit?