Hondenvraagje: mastceltumor

Het is een hele kwaadaardige en snelgroeiende tumor. Als dit bultje ook weg gehaald moet worden betekent dat daa omheen ook weer 3 cm er omheen 3 cm de diepte in. Ook weer moeilijk omdat het in zijn lies zit en dan zit er binnen de kortste keren ergens weer een andere… Dus als dat het is is het onbegonnen werk. Ga hem even in de gaten houden komende week anders zeg ik de operatie af da heeft al die pijn gewoon geen zin.

Oh meis wat ellendig. :cry: Aan de ene kant maakt het mss de keuze wel ‘duidelijker’ omdat het zo agressief is maar het is ook vreselijk dat je al veel sneller een keuze moet gaan maken tussen wel of niet iets doen. :hug: Heel veel sterkte.

Moeilijk zeg, ik heb het opgezocht wat hij heeft en idd een kwaadaardige tumor. Ik wens jullie veel sterkte :hug:

Operatie morgen gaat gewoon door, arts denkt dat andere bultje niks is, ze gaat het weghalen. Heb aangegeven dat ik de operatie niet laat doorgaan als dit bultje ook een tumor is, maar volgens haar is het dat niet. Zie er best wel tegenop, heb aagegeven dat hij moet kunnen blijven functioneren. Van de week bevestigde ze nogmaals dat he een zware operatie is met echt een grote wond en dat het moeilijk zal zijn de tumor goed te verwijderen, ik houd er dus rekening mee dat hij ondanks dat het einde van het jaar niet gaat halen of langzaam ziek wordt… We zullen zien.

Hopelijk verloopt de operatie heel voorspoedig. :pray: En sterkte met het ellendige wachten tot je nieuws krijgt van de DA.

Ik duim voor jullie…veel sterkte :hug:

Heb hem om 10 uur gebracht en hij heeft in de wachtkamer met mij erbij een slaapmiddeltje gekregen. Hij is lekker rustig in slaap gevallen. Die sufferd ging troost zoeken bij de da na de pijnlijke prik, tis zo’n blij beestje altijd. Ik mag om half 3 bellen om te vragen hoe het gegaan is. Was net een kwartier weg bij de da toen ik werd gebeld op mijn mobiel schrok me rot dacht het zal toch niet… wilden ze kozijnen slijten aan me. Grrrr.

Onze hond heeft ook al een anatal fikse operaties gehad en kan me een beetje indenken hoe je je nu voelt. Nog veel sterkte met wachten en leg m maar lekker warm neer als ie weer thuis is. Ik denk aan je :hug:

Nou net gebeld en hij is al weer wakker aan het worden. Ik laat hem nog even daar, daar is het wat rustiger dan hier, en dan ga ik hem om 4 uur halen dan is manlief ook thuis. Ze heeft alles zo ruim mogelijk weggehaald tot aan de spier, verder kon ze niet, dus nu is het afwachten of hij in de loop van de komende maanden wel of niet ziek gaat worden.

Hij is er weer en hij is al behoorlijk bij weer, hij zat al meteen te krabben dus hij loopt in een romper in de hoop dat dat een beetje beschermt…

Ziet er an sich netjes uit ondanks dat het best een grote snede is. Hopelijk hersteld ie goed en blijft ie niet krabben. Helpt ook geen kapje tegen helaas op die plek. Slim idee van die romper! :thumbup: (anders evt nog sokjes en dan tapen tegen de scherpe nageltjes en het vuil dat daar zit?)

Wij zijn net thuios van een weekendje weg.

Idd toch nog redelijk netjes voor zo n groot oppervlak.

Hopenlijk heelt het snel en komen er niet snel nieuwe tumoren bij.