hondenpoep

:wall: :wall: Sinds ik met de kinderwagen loop, trap ik veel vaker in de hondenpoep :sick: :sick: En dan die banden :wall: :wall: :twisted:

jep hier ook :wall:



Dat gepulk met een stokkie om die vieze gore stront eruit de pulken :silenced: :silenced: :silenced:

:sick:

js hier gisteren ook weer met een takje :sick: de hondenpoep tussen de banden uit gepullekt :sick: :sick: :hand:

ik heb ook altijd stront aan die wagen :x :x :x

Kan daar zo sjagie van worden, dat ze die honden ergens anders laten kakken dan op het voetpad!



En dan is die stront er ook nog eens niet af te krijgen door veel te rijden of door het gras te gaan.

Nee met door het gras rijden gaat het er niet af heb je alleen maar meer risico op nog meer stront :x :x :x

(vind honden verder oke hoor maar die poep overal daar stoor ik me mateloos aan)

Mijn optie staat er niet bij:

Sinds ik in Den Haag woon trap ik veel sneller in de hondenpoep :mrgreen:

En dan kom ik uit Amsterdam :shifty:

nee geen last van, volgens mij is me dat nog nooit gebeurd :think:

@Paschal75 wrote:

nee geen last van, volgens mij is me dat nog nooit gebeurd :think:




Dat komt omdat delfgauw schoon is :angel:



Nee, maar ik heb het ook nog nooit gehad hoor :thumbup:

Ook hier nog nooit voorgekomen volgens mij.

Hier ook nooit overkomen,

Mijn hond poept netjes altijd in de bosjes of op het grasveld speciaal voor honden, En zo zie ik ook dat andere honden dat ook doen,

Soms zie ik wel eens van die mini drollen liggen van die aso hondjes maar ben er nog nooit met de wandelwagen in gelopen.

Hier ook altijd poep aan mijn banden zitten van de kinderwagen :thumbdown: :thumbdown: :thumbdown:

Maar zelf trap ik er niet in :lol:

Ik had het ook altijd met de wagen en baalde vreselijk van het profiel op de banden. Dat profiel is ook nog eens totaal overbodig :?

Queeny heeft wagens met gladde banden, daar is tenminste over nagedacht :thumbup:



Ik vind het zo’n ergernis, ik ben altijd blij dat ik een pedaalemmerzak in de jaszak heb. Als Jamie ergens poept wat niet netjes is, stoep of grasveld, dan ruim ik het op. :angel: