Honden en zwangerschap

Merk je iets aan je honden als je zwanger bent?

Zo ja, wat?

En vanaf welke week?

Eerste zwangerschap waren zowel hond als poezemonster van slag. Ineens erg aanhankelijk. Bij mij willen liggen… continu :roll: Zelfs op bed! Maar bv van de hond geen extra waaksheid (gelukkig). Dit hoor je wel vaak.

Nu bij de tweede merk ik niet echt veel verschil, ze zijn gewoon allebei nog steeds graag bij me :mrgreen: (Tenzij Lotte in de buurt is, dan rent de kat heeeel hard weg :wink: .

ik merkte het wel aan de kat. Die wil nooit bij mij (gelukkig) maar toen ik zwanger was bleef hij de hele tijd bij me en ging steeds op schoot en zo.

ik heb niks gemerkt aan de honden en kat toen ik zwanger was…

Ben nu voor de 4e keer zwanger en bij de 2e zwangerschap waren beide honden schijnzwanger… Bij de andere 3 geen rare dingen gehad.

jep aan de honden en de katten allebei…

de honden verloren mij geen minuut uit het oog ging ik naar boven lagen ze onder aan de trap , ging ik naar de wc lagen ze voor de deur , ging ik weg dan zaten ze de hele tijd in de vensterbank enz enz enz dit was ong. vanaf week 13/14 (overigens weet ik niet of het ermee te maken heeft dat ik toen ook een poosje in het ziekenhuis heb gelegen)

de poezen voor 1 wilde continu op mijn buik liggen en 1 van de anderen wilde niks meer van me weten…(das overigens wel weer goed gekomen hoor)