hond met bulten update pag 3 (niet goed)

Oh meid heel erg veel sterkte, hoop zo dat bill nog even bij jullie mag blijven.



Maar zeggen ze bij de HA dat ie pijn heeft, omdat hij niet eens zelf kan opstaan arm beest.

:hug:





Me duimen draaien voor bill :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup:

wat een prachtig lief beestje is Billy



en de foto is zo mooi, kreeg er even kippenvel van…



Ik hoop voor het beste.



heel veel sterkte straks :hug:

zucht we gaan nu :?

Ow wat een prachtige zwarte hond meid!

Heel veel sterkte en hopelijk kan ie ‘straks’ weer gewoon mee naar huis! :pray: :-*

:hug: :pray:

:hug: :hug: :hug:

:pray: :pray: :pray:



Wat een mooie hond, meis.

Zou zoooooo jammer zijn als hij in moet slapen…

veel sterkte !



liefs

Gerda

meis veel sterkte je zal er nu wel wezen denk ik







:pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :thumbdown: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown:

Heel veel sterkte meid. Een huisdier in laten slapen is vreselijk. :hug: :cry:

heel veel sterkte :hug:

Heel veel sterkte!!

jahoeeeeeeeeeeeeeeee goed nieuws :dance: :dance: :dance:





die bulten zijn gelukkig toch geen kanker maar vetbulten :thumbup: :thumbup: ze hebben een biopt genomen toen hij platgespoten was.



HD is ook niet aan de orde :thumbup:



er is wel lichte slijtage aan de heupen en de knieen gezien,maar niet noemenswaardig gelukkig :dance: :clap: wel heeft hij een lichte vorm van reuma ontwikkeld.



de uitslag is dus godzijdank alleen dat hij zijn eigen gewicht niet meer goed kan tillen dus heeft hij een spuit gekregen die vetopname beperkt en heb ik een speciaal voer meegekregen ping ping :roll: om hem kilo’s te laten afvallen.ook heb ik pijn stillers mee gekregen voor de komende tijd.



ik ben zooooooooo blij :dance: :clap: :dance: :clap: :dance:

`wat goed nieuws :clap: :dance:

Wat goed !!! :dance: Kun je hopelijk nog een hele tijd van Billy genieten :smiley:

Ja dat ping ping is wel even slikken hé :wink:

Wij zijn Mischa’s bedrag (714 euro) ook nog maandelijks aan het afbetalen (3 maanden afbetalen).

We hoeven gelukkig ‘nog maar’ 250… :wink: .

Maar ja wat moet je anders, ben blij dat je je mooie hond terug mee hebt naar huis!! :dance: :-*

Wat fijn dat je billy toch mee naar huis heb kunnen nemen :mrgreen:

oooh meid wat fijn dat billy weer mee na huis is…



:dance: :dance: :dance: :thumbup:

Wat een stress zeg! Phoe… Ik ben ook superblij dat alles toch nog goed is

afgelopen. :dance: Ik hoop dat je je maatje nog heel lang bij je mag hebben! :pray:

:dance: :dance: :dance:

:dance:

oh gelukkig meis… Billy maakt toch wat mee zo he de laatste jaren…

gelukkig kunnen jullie nog een hele poos samen wandelen en genieten van elkaar :-*