hond met bulten update pag 3 (niet goed)

Wij duimen mee, veel sterkte :hug:

Ik ga ook voor je mee duimen :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup:





Zoals ik eerder al eens vertelde hier dat mijn hondje kanker heeft, op een morgen kon hij ook haast niet meer opstaan en lopen. We zijn toen die dag naar de dierenarts geweest en heeft hij een spuit pijnstillers gehad, en pijnstillers mee naar huis. Nu krijgt hij s’morgens en 's avonds pijnstillers, en het gaat nu na omstandigheden heel erg goed met hem. Hij drinkt eet en speelt soms nog met de andere hond.



Hopelijk kunnen ze het met iets kleins ook oplossen voor jullie hond :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup:

:thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup:



ik duim mee en hoop op goede berichten :pray:

dank jullie wel meiden…lief van jullie…



ik maak me echt zorgen nu… :cry:

ik ga er vanmiddag al heen want zo kan ik het niet een dag langer aanzien hoor.hij is zoo zielig en jankt ook…13.50 moet ik er zijn :pray:

ik zal heel hard duimen voor hem :pray: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :hug:

:pray: Veel sterkte vanmiddag, goed dat je dan eerder gaat

ben werkelijk op van de zenuwen… :shifty:



laat het alsjebliefds iets onschuldigs zijn wat met een kuurtje opgelost kan worden :pray:

Ik hoop het ook zo voor jullie :hug:



Hoe oud is ie eigenlijk, weet niet of je het al eens eerder heb gezegt want heb niet terug gelezen :oops:

ik duim voor jullie, wat verdrietig zeg :frowning: :hug:

ow meis wat vervelend hoop echt voor je dat het iets onschuldigs is.



Ik heb in april mijn hond (duitse herder) moeten laten inslapen ik had hem pas 1,5 jaar vanuit het assiel gehaald maar 't was m’n beste maatje. vooral toen ik bij vriendlief kwam wonen had i het erg naar z’n zin (ondanks een kat (waar later er 3 bijkwamen (hij werd een soort vader van hun gewoon oppakken met z’n bek en die kleintjes kwam altijd bij hem liggen))) hij had hd en sleepte zo met één van z’n poten dat z’n nagels helemaal waren versleten. hij had er geen lol meer in, wilde niet meer achter konijntjes aanrennen en ook de bal en de stok liet i links liggen…



Zucht mis hem nog iedere dag, hoop daarom voor jou dat je het niet hoeft mee te maken en dat alles met jouw maatje inorde is :frowning:

Diaan heel veel succes vanmiddag!



Ik den aan je!



:-* Gismo

Heel veel sterkte :hug: .

Ook wij zitten in een vergelijkbare situatie, dan wel niet met deze ziekte maar wel met een kritieke toestand die levensbedreigend is.

(http://www.kindjeopkomstforum.nl/viewtopic.php?t=79990&highlight=).

Dus ik weet hoe die onzekerheid om je lieve vriend voelt :-* .

gelukkig is het waarschijnlijks iets onschuldigs :lol: nou ja onschuldig? :think: ze geven het op algemene spierzwakte van zijn achterkant door zijn overgewicht. ik heb hem al jaren op dieet ,maar de kilo’s willen er gewoon niet af…we gaan nu voor de zoveelste keer maar weer aan de sperziebonen in hoop dat het nu eens gaat lukken.



ze hebben hem nu een pijnstiller en anabolen toegedient om zijn achterpoten iets sterker te maken…



de tijd zal het weer leren…de tumoren waren idd wel gegroeit.

Fijn dat het opzich wel meevalt, sperziebonen dieet helpt bij de hond van mijn moeder heel erg goed.

Maar zodra ze daarmee stoppen komen de kilo’s langzaam maar zeker terug.

Maja die hond krijgt dan wel vaak een stukje brood/vlees etc.



Hoop dat ie snel wat afvalt en het een stuk makkelijker maakt voor hem :hug:

De hond van mijn broer (labrador) kwam uit het asiel, ook veel te zwaar. Hij is veel afgevallen bij mijn broer en zit nu op een goed gewicht, echter hoe honger hij ook heeft, hij krijgt een haffeltje brokjes elke dag en daar blijft het bij, anders vliegen zn kilo s er zo weer aan. Hopenlijk houden jullie het vol om hem de benodigde kilo s kwijt te laten raken.

Verder duim ik heel hard dat de tumoren zich rustig houden zodat hij misschien na gewichtverlies geholpen kan worden.

Veel sterkte de komende tijd.

Gelukkig op zich goed nieuws :thumbup:

Gaan ze daar nog iets aan doen Diaan? Aan die tumoren?

@Daantjuh wrote:

Gaan ze daar nog iets aan doen Diaan? Aan die tumoren?




voorlopig niet helaas. ze moeten eerst nog groter zijn voor ze ze kunnen aanprikken zoals ze dat noemde.als ze dat nu doen is de kans groot dat ze alleen vet wegzuigen.als ze eenmaal weefsel kunnen wegzuigen dan kan dat nagekeken worden…



we moeten dus wachten :?

nou update :cry:



het is in een paar dagen tijd ineens enorm verslechtert met de toestand van billy. :cry:

donderdag begon het weer dat hij weer slecht overeind kon komen en vrijdag was het weer helemaal mis. :thumbdown: ik moest hem helpen om overeind te komen waarna ik gelijk een afspraak heb gemaakt bij de dierenarts voor vanmiddag 14.30 ik ga HD foto’s laten maken om te zien wat de conditie is van zijn heupen.ik heb echt geen idee of het nu de kanker is wat naar zijn hoofd is gestegen (uitleg komt zo) of dat er iets anders aan de hand is zoals reuma of HD



soms kan hij gewoon over het laminaat lopen en de andere keer durft hij het niet meer en krijg je hem met geen mogelijkheid in de benen.dan tillen we hem in zijn mand en al 60 kilo plus mand :eh: naar de gang waar vloerbedekking ligt en zodoende kunnen we hem dan nog uitlaten. en de andere keer loopt hij weer normaal over het laminaat alsof er niets aan de hand is :think: we moeten hem wel helpen om overeind te komen elke keer.



vanmiddag krijgt hij een roesje om te gaan slapen en als de uitslagen slecht zijn dus kanker waar ik hem nu zeker als hij toch gaat slapen op laat controleren ,nu kunnen ze de bult zo aanprikken en het bekijken onder de microskoop.of als het HD is of zware reuma dan laat ik hem niet meer wakker worden.dan laat ik hem dus gaan. :cry:



als ik hem laat gaan dan zal ik er bij blijven tot het bittere eind.god ik hoop toch zo dat het niet nodig zal zijn. :pray:



straks breng ik floris weg naar mijn moeder zodat billy en ik nog een paar uurtjes samen hebben en dan gaan we saampjes naar de dierenarts toe.



het is dus een enorme rotdag voor me en ik kan vandaag alle steun gebruiken . :cry: :cry: :cry: