Hond en wildplassen

Vanmorgen ben ik een beetje boos geworden op een hondje uit de buurt. Of nouja, boos…

Het baasje, een vrouw van 60, laat haar hondje altijd los lopen en dat hondje piest tegen alles wat los en vast zit. Ik vind dat dus niet zo netjes.



Onze James mag van ons alleen op het gras en de struiken van de gemeente plassen en niet van mensen uit de buurt. (Poep ruimen we overigens altijd op)



We hebben net een nieuwe haag gepland en ik zag het hondje met haar baasje al aan komen lopen. Het hondje snuffelt uitgebreid aan onze nieuwe haag en ik weet natuurlijk allang wat het beestje van plan is.

Het baasje kijkt er naar en loopt door. Het hondje vindt een lekker plekje, trekt zijn poot op en piest tegen onze haag. Ik bedenk me niet en klop even tegen het raam en gebaar dat ik dat niet de bedoeling vind. Mevrouw gebaart terug dat ze er niks aan kan doen,trekt haar schouders op en lacht nog een paar keer en loopt door…



Het is dat ik niet zo snel bij de voordeur kon komen en het dan vriendelijk kon vragen of ze haar hondje elders zou willen laten plassen.

Haar hondje piest ook steeds tegen de containers aan als ze op straat staan, ik vind dat echt heel storend.



De buurman zegt ook wel vaker tegen mij dat hij het niet erg vindt dat Jamie bij hen in de tuin plast maar ik wil dit gewoon niet, ik voel me er niet prettig bij…



Of ben ik nu zo’n miep ?

hoi,





ik vindt dat je groot gelijk hebt, wist je dat je haag er kapot van kan gaan?

het bijt helemaal uit.

als ze hun schouders ophalen en nog lachen ook , wordt ik helemaal des duivels :evil:

dat moeten ze bij mij niet doen :naughty:

en dan roepen ze dat de jeugd van tegenwoordig geen fatsoen heeft :think:



dus ik vindt dat je groot gelijk hebt :clap:

miep… :oops:



Ik zie van tegen de haag plassen niet zo’n probleem… Kliko kan ik minder waarderen…

Wij hebben hier in de buurt een hond en die vind het lekker om tegen onze garagedeur aan te zeiken en aangezien je die met je handen moet openen vind ik dat ook niet zo fijn…



gr patricia

@babylover wrote:

miep… :oops:




Geeft niks hoor, ik vraag erom toch ?

Hier vind ik het zelf ook niet zo erg als een hond tegen de haag aan plast.

ik vind je geen miep hoor…ook hier hebben een pas geplant haagje en ik zou het ook zeker niet waarderen als er een hond elke keer tegen aanpiest…ik vind het ook best wel asogedrag van de eigenaar dat die dat dan goed vind…ik zeg er dus wel wat van… :naughty:

@Tammy wrote:

Hier vind ik het zelf ook niet zo erg als een hond tegen de haag aan plast.




Dus ook niet als ze tegen andere planten plassen ?

Joe mag van mij ook niet tegen tuinhekjes, struiken,planten, kliko’s en garagedeuren plassen. Ben je gek? Dat is andermans eigendom :naughty:



Ik sleur hem mee tot de grasstrook naast het fietspad, waar niemand er last van heeft.

Nee hoor, je bent absoluut geen miep :smiley:

Ik heb er ook een hekel aan als honden dat doen. Nou hebben wij een teefje dus die doet niet zo snel haar poot ergens tegen aan omhoog, maar ik let er wel goed op waar ze plast en poept. En de reu die ik heb gehad trok ik altijd mee als hij bij iemand tegen de heg wou plassen.



Groetjes,

Heleen