hond en baby

Ik vraag me al een tijdje af hoe onze hond zal reageren eens de baby geboren is en hier thuis z’n keeltje gaat openzetten…

Deze vind ik echt hilarisch ! :mrgreen: vooral hoe de baby verbaasd zit te kijken naar die jankende hond

Mja… dat is een nadeel met huisdieren als je eenmaal druk bent met iets anders waaruit dieren minder aandacht van je krijgen…

Zoals me zus. Die heeft een schat van een hond en toen was er baby ineens in huis. Liona (hond) is een beetje jaloers omdat de baby meer aandacht heeft en me zus met haar vriend helemaal uitgeput zijn dat ze weinig omkijkt naar Liona en als Liona aandacht wilt hebben en ze loopt naar der baasjes toe, wordt ze terug gestuurd naar haar mand. FOUT!!! :wall: Geef de hond niet het gevoel dat het een straf is… En toen heb ik haar uiteindelijk in mijn huis gehaald zodat me zus & vriend beetje konden bijkomen want het kind slaapt overdag heerlijk maar s’nachts is het een ramp waardoor hun slaap tekort komen. Ik heb de hond 4 dagen in huis gehad en dat vond ik wel genoeg en heb het toen weer thuis gebracht…

En uitlaten is ook niet meer zoals ze het eerst deden… Eerst liepen ze lekker met zn tweetjes met de hond… Nu moet het alleen gedaan worden en dan is het een kleine rondje…

En ik heb een kat die net zo veel aandacht wilt en krijgt… maar die kunnen gelukkig zelfstandig naar buiten! :smiley:

En dat op het filmpje: Wel schattig dat de hond er alles aan doet om de kleine rustig te krijgen… Piept ze niet meer, dan jankt de baby weer! :mrgreen: