Hommel in the house, en nu? Weer buiten!!!!

Er is vanmorgen door de open balkondeur een hommel naar binnen gevlogen. Hij (of zij? :lol: ) zit nu bovenop de boekenkast. Hieke blijft roepen “stout, buiten toe!” 8) :inlove: En dat vind ik een goed idee, maar hoe? Wat kan en mag ik wel of juist helemaal niet doen met een hommel.



Held op sokken :shifty:

Misschien kun je hem in een plastic bakje vangen en zo buiten weer uitzetten?

mijn remedie… giga hommel voor huiskamerraam(open deur/raam aan andere kant van huiskamer)… je komt buurman tegen op straat, trekt hem aan zijn jas, biedt hem keukenrol aan en hij doet de rest :lol: (ja ik stond buiten omdat ik de huiskamer niet meer in durfde)

Ja vangen in een bakje heb ik ook al aan zitten denken… maar eh… :shifty: :shifty: :shifty: :shifty: zoekt loopt dun door de broek smiley Hij zit nu rustig op de kast, en doet niks. Hij lijkt te slapen… :shifty: :shifty: :shifty:



En tegen Hieke zeggen: Hij doet niks hoor… :angel:

En opeens begon hij HEEL HARD te zoemen en vloog van de kast af… WAAAAAAAAAAAAAAAAA



maar gelukkig wel door de nog steeds open deur naar buiten. :clap: :clap: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: Heb meteen de hor maar weer dichtgedaan! Pfieuwwwwww



:shifty: :shifty: :shifty: :shifty:

Gefeliciteerd met je hommel-vrije huis! :lol:

@Tweet wrote:

Gefeliciteerd met je hommel-vrije huis! :lol:


Dank je wel. :-* :mrgreen: