@ruud wrote:
Vanmorgen op de radio…
Ilse de Lange…
Zo een krentenbol…
So incredible… :mrgreen:
Hahahaaa dat had ik dus ook… :mrgreen: :mrgreen:
@ruud wrote:
Vanmorgen op de radio…
Ilse de Lange…
Zo een krentenbol…
So incredible… :mrgreen:
De dijk; alles of niets… en dan heel hard in de kroeg meezingen; Rose fiets :lol:
Hier ook onze eigen teksten verzonnen…
Down in the boondocks = dalie in de bloembak…
Santamaria=zand aan me knieen…
Que srea sera…= kees maar raak maar raak
En het nummer: State of independence…( Shablamidi Shablamida) =Ze komme niet Ze komme wel…
Luisteren jullie in het weekend 's ochtends ooit naar 3fm? Dit zijn dus echt de mama appelsap liedjes :mrgreen: .
@Muiz wrote:
Whaaaa werkelijk ik lig helemaal in een deuk hier!
Hoe komen jullie erop :lol: . Ik heb het zelf ook wel met liedjes gehad, maar ik kan er nu niet echt opkomen.
Ik heb wel iets anders :oops: .
Je hoort op de radio: daar en daar is een spookrijder gesignaleerd, haal niet in en blijf rechts rijden.
Heb me jaren afgevraagd (ja serieus weet pas hoe het zit sinds vorig jaar, dus zeker zo’n 34 jaar) hoe je nou toch een spookrijder in moest halen. :oops: . Wat een onzin om dat inhalen er rechtsrijden erbij te vermelden. :roll:
Ik zweer het, toen het kwartje eindelijk viel (nadat ik er tegen vriend een opmerking over maakte die vanzelfsprekend niet meer bijkwam van het lachen) snap ik niet dat ik die hersenkronkel ooit had. :shifty:
@rosa75 wrote:
@Muiz wrote:Whaaaa werkelijk ik lig helemaal in een deuk hier!
Hoe komen jullie erop :lol: . Ik heb het zelf ook wel met liedjes gehad, maar ik kan er nu niet echt opkomen.
Ik heb wel iets anders :oops: .
Je hoort op de radio: daar en daar is een spookrijder gesignaleerd, haal niet in en blijf rechts rijden.
Heb me jaren afgevraagd (ja serieus weet pas hoe het zit sinds vorig jaar, dus zeker zo’n 34 jaar) hoe je nou toch een spookrijder in moest halen. :oops: . Wat een onzin om dat inhalen er rechtsrijden erbij te vermelden. :roll:
Ik zweer het, toen het kwartje eindelijk viel (nadat ik er tegen vriend een opmerking over maakte die vanzelfsprekend niet meer bijkwam van het lachen) snap ik niet dat ik die hersenkronkel ooit had. :shifty:
ehhh, hoe zit dat dan met de spookrijder? blont hier…
Hahahaha. Ze bedoelen niet dat je de spookrijder inhaalt, maar het verkeer voor je. Als je op een tweebaanse weg rechts rijdt, komt de spookrijder je op de linkerbaan tegemoet. Als je dan de auto voor je gaat inhalen, is het BOEMMMMM!! Daarom dus rechts blijven rijden
Judith, bedankt! :mrgreen:
Ik had me het nog nooit afgevraagd! Maar nu ik dat zo las, dacht ik, hoe zit dat eigenlijk???
Hebben jullie je dat serieus afgevraagd?? of zitten jullie de kluit te bela…??? :shock: :lol: :lol: :lol: :lol:
@henriette1309 wrote:
Hebben jullie je dat serieus afgevraagd?? of zitten jullie de kluit te bela…??? :shock: :lol: :lol: :lol: :lol:
:lol: :lol: :lol: :lol: Vind het wel heeel lief… :lol: :lol:
geweldig dit topic!!!
Zoveel herkenbare dingen, ik hoorde ook “hungry days are coming” wist niet beter dan dat het dat was.
Heb me kapot gelachen met “broodje bami” en “zo een krentebol” :lol: :lol: :lol:
En dan wat anders, misschien heel blond maar, wat wordt er dan gezongen ipv makkestaartje? :oops:
En deze dan
Mijn vriend en ik hoorde niet anders als:
“Eeuwen geleejen”
wat dus moet zijn
“Lay where you’re laying” (kings of leon met sex on fire)
@femmie wrote:
En dan wat anders, misschien heel blond maar, wat wordt er dan gezongen ipv makkestaartje? :oops:
@Fleur wrote:
@femmie wrote:En dan wat anders, misschien heel blond maar, wat wordt er dan gezongen ipv makkestaartje? :oops:
“Makker staakt uw wild geraas”
@femmie wrote:
@Fleur wrote:@femmie wrote:En dan wat anders, misschien heel blond maar, wat wordt er dan gezongen ipv makkestaartje? :oops:
Owwwwwwwwwwww.
Nou thx, dan kan ik het dana meteen goed gaan leren tegen de tijd dat ze mee kan gaan zingen :mrgreen:
Haha dat doet me denken aan mijn dochter, die zingt al 2 jaar :
“Hoe huppelt zijn paardje het dek op en neer, hoe waai-en de winkels al heen en al weer”
:mrgreen:
Ohhh, manmanman, ik heb buikpijn van het lachen. Hilarisch topic!
We waren vanochtend met Jarno “Jingle bells,Jingle bels…jingle al the way” aan het zingen. Zegt Jarno: “Kunnen jullie die ook in het Nederlands?”
Nee dus. Hij zou het wel even voorzingen en begon:
“Jingle bells,jingle bells…jingle Hoogevééén”
“Oh wat fijn,het is zo fijn”
“Enne m m m m zijn”
@henriette1309 wrote:
@femmie wrote:@Fleur wrote:@femmie wrote:En dan wat anders, misschien heel blond maar, wat wordt er dan gezongen ipv makkestaartje? :oops:
Owwwwwwwwwwww.
Nou thx, dan kan ik het dana meteen goed gaan leren tegen de tijd dat ze mee kan gaan zingen :mrgreen:
:lol: :lol: :lol: :lol: zie nou… een kind geredt van zijn leven makkestaartje zingen… :thumbup: :lol: :lol: Waar dit topic al niet goed voor is… :mrgreen:
Mijn moeder spreekt/hoort en kan absoluut geen engels…Maar dat houdt haar niet tegen om engelse nummers hard mee te bleren…
zo was er vroeger het nummer vanGERARD JOLING - Ticket To The Tropics… Wij zaten aan de keukentafel… zij komt de trap af terwijl dat nummer hard opstaat… En zij zingt mee: Gonna… buy me dingest van de trap af…