Homeland, nieuwe serie op BNN

Van de makers van de serie 24.

Homeland vertelt het verhaal van de Amerikaanse militair Nicholas Brody (Damian Lewis) die wordt bevrijd uit een gevangenenkamp in Afghanistan. Bij thuiskomst wordt hij als een held ontvangen. CIA-agente Carrie Mathison (Claire Danes) gelooft Brody’s verhaal niet en vermoedt dat hij nu voor Al Qaeda werkt. Wat volgt is een kat-en-muis-spel met als inzet de nationale veiligheid van Amerika. Homeland is vanaf zondag 1 januari te zien om 20.00 uur bij BNN op 3.

Vanavond gekeken. Erg spannend! [/b]

haha was van plan het te gaan kijken, maar halverwege in slaap gevallen (het is ten slotte 1 januari :smiley: ). gelukkig toen wel nog het besef gehad even op de rec-knop te drukken. Kijk het ander keertje af dus. Maar weet niet helemaal zeker of dit een serie voor mij is…

ben nog benieuwder naar breaking bad, die morgen begint.

@fiep klophout wrote:

haha was van plan het te gaan kijken, maar halverwege in slaap gevallen (het is ten slotte 1 januari :smiley: ). gelukkig toen wel nog het besef gehad even op de rec-knop te drukken. Kijk het ander keertje af dus. Maar weet niet helemaal zeker of dit een serie voor mij is…

ben nog benieuwder naar breaking bad, die morgen begint.

Haha, dat ken ik. Ik neem bijna alles wat ik graag zie op, of ik nou wel of niet thuis ben. Val zo vaak in slaap :wink:

Breaking bad ken ik niet. Ik ga eens kijken waar dat over gaat.

Ik wilde wel Pann Am gaan volgen. Heel wat lichter thema dan Homeland, maar leek me wel geinig.

Ik las wel hele goede recensies over Homeland. En Claire Danes speelt erin en die vind ik erg goed en gewoon een mooi mens om naar te kijken.

update: net even gegoogled en Breaking Bad lijkt me zeker ook erg goed. Lijkt me een serie met een komische noot. (http://weblogs.vpro.nl/nieuws/2011/11/03/vpro-op-het-slechte-pad-met-breaking-bad/)