@home weer...

Alles inclussief de telefoon vliegt er hier nu om de haverklap uit. Mijn moeder belde om de uitslaggen van het ziekenhuis te vertellen… halverwege en toen zei de dokter tuuttuuttuuttuuttuut…



Moest nog voor een levering bellen… Heb ik eindelijk een telefoniste aan de lijn… Ja met mevrouw Wtuuttuuttuuttuuttuuttuut



En Kokken lukt ook al nauwelijks… :evil:

Lang leve @home :evil:

:o ikheb er totaal geen last van … ik heb eingelijk nog nooit problemen met @home gehad… :think:

Hé dat hebben we vandaag ook met UPC :think:

@mukkemuk wrote:

:o ikheb er totaal geen last van … ik heb eingelijk nog nooit problemen met @home gehad… :think:




wij hebben eigenlijk ook nooit problemen hoor… :wink:

maar wij hebben dan ook geen telefoon van hun… :wink:

We hebben laatste tijd wel af en toe last van storing in het e-mail verkeer. Dan ligt het er eventjes uit, en dan na een uurtje heb ik weer mail!

Hee grappig Anne-marie. Dat hebben wij dus precies ook. Ik dacht dat het aan m’n pc lag ofzo…



Verder vind ik het de laatste tijd goed gaan. Blijkbaar werkt het in Brabant wel redelijk!

Het is kabel, dus waarschijnlijk ligt het eraan met hoeveel mensen je op 1 wijkkast aangesloten bent. :?

Als al jouw buren ook bij @home zitten, heb je meer kans op storing helaas.

Wij hebben ook nooit geen klachten bij @Home.



Maar als je zoveel last ervan hebt zou ik zeggen, neem een andere provider :mrgreen:






Als die al beter zijn… :think:

Had ik een tijdje geleden, was met iemand in gesprek en de verbinding viel weg.

Hier ook geen problemen.

@Home bevalt ons prima.

Nou de prijs is best goed, maar hier heeft het dus nog niet een keer compleet goed gewerkt. Met name de telefoonverbinding blijft problemen geven, maar ja voor ongeveer 7 euro per maand… :?

Weer geen e-mail ga er morgen maar eens achteraan!!!

ow help, wij zijn vandaag overgestapt… De monteur is net weg! Het lijkt allemaal goed te werken, maar ik heb wel ruis op de lijn. ook kan ik de website van @home zelf en van hostingdiscounter niet bereiken… das wel vreemd…

Hier ontzettend veel gedonder met @home gehad.

Na een excuus en een bloemetje van hun kant. Gaat het beter.

Ik heb nu problemen met mn mail, yuk! :wall:

ik heb nooit geen last…ook niet gehad…

Ik krijg mijn voicemail niet aan… :?

voicemail is nu aan, maar nu heb IK problemen met het verzenden van mail. Oooooow watheb ik toch een spijt… Ik begrijp gewoon niet waarom zulke dingen zo vaak zo beroerd werken…