Onderstaand topic heb ik geopend met de vraag hoe dit programma heette. Ondertussen heb ik de eerste twee uitzendingen gezien en ik vind het een mooi programma. Mooi om te zien hoe die thuislozen een week onder de hoede worden genomen door een bekende Nederlander die er alles aan doet om diegene zich thuis te laten voelen en ze op weg te helpen met hun toekomt… Ik ben benieuwd wat jullie er nu van vinden…
Er is momenteel een nieuw programma, ik weet alleen niet of dat al op tv is geweest, of nog moet komen, en bij welke zender dat is.
Het gaat over ontspoorde jongeren die worden opgenomen in een huis bij BN-ers. Zo waren er al voorstukjes te zien over ontspoorde jongeren thuis bij Henny Huisman, maar net bij Life4you ook bij Patty Brard.
Weet iemand wat ik bedoel en hoe dit nieuwe programma heet???
Er is momenteel een nieuw programma, ik weet alleen niet of dat al op tv is geweest, of nog moet komen, en bij welke zender dat is.
Het gaat over ontspoorde jongeren die worden opgenomen in een huis bij BN-ers. Zo waren er al voorstukjes te zien over ontspoorde jongeren thuis bij Henny Huisman, maar net bij Life4you ook bij Patty Brard.
Weet iemand wat ik bedoel en hoe dit nieuwe programma heet???
Home is where the heart is
20:00 - 21:00
amusement
Patty Brard heeft Miranda over de vloer. Zij is 26 jaar en dakloos sinds haar 17de. Miranda heeft een zoontje Fabio van 1 jaar die helaas niet bij haar woont, maar in een pleeggezin. Miranda wil hem graag zelf opvoeden en zij doet er dan ook alles aan om er bovenop te komen.
De uitzending bij patty brard heb ik ook gezien, was dat de eerste uitzending of is er nog een geweest, ik kon eigenlijk alleen deze vinden. Vond het wel mooi om te zien, ik hoop maar dat het goed met ze blijft gaan.
De uitzending bij patty brard heb ik ook gezien, was dat de eerste uitzending of is er nog een geweest, ik kon eigenlijk alleen deze vinden. Vond het wel mooi om te zien, ik hoop maar dat het goed met ze blijft gaan.
Nee dat was niet de eerste. De eerste was vorige week met Henny Huisman en een donkere jongen.
X
Ikenmama maakt gebruik van cookies
Om je bezoek zo optimaal mogelijk te laten verlopen maken wij gebruik van cookies. Wat wij bijvoorbeeld voor je doen:
✓ Inloggegevens voor Ikenmama voor invullen
✓ Personaliseren van content en advertenties
✓ Onderzoek naar de gebruiksvriendelijkheid v/d website
Cookies en privacy
Natuurlijk zorgen wij goed voor je privacy. De gegevens die Ikenmama op basis van de geplaatste cookies verwerkt, vallen onder onze Privacyverklaring.
Stel je cookies zelf in
Bedankt!
Je kunt ervoor kiezen om van minder cookies gebruik te maken: