Holy sh*t!!

Fenna kruipt wat rond, kauwt wat dus op een gegeven moment kijk ik wat heeft ze nu weer in haar mondje.

haal ik er zo een scherfje glas uit :shock: :shock: :shock:

van de week was er een glas gevallen, ik had alles 20x gestofzuigd en was over de grond gekropen om te kijken of er nog wat lag.

Ooooh ik zit nog steeds te shaken

:shock: ze vinden ook alles hé die allerkleinste ukkies :o

Is alels goed met der mondje ? gosj kan me indenken dat het je doet schrikken

:-* :hug: bianca.

:shock: da’s schrikken!!

(geen schade toch begrijp ik??)

Die stomme rotscherfjes vind je echt een week later soms nog terug :wall:

Dat is schrikken he meid :hug:

Ik heb het ongeveer 2 maanden geleden ook gehad :shock: ik zag Jowena ook kauwen en haalde een brok glas uit haar mond :shock:

dat is ff schrikken, gaat het weer een beetje? :hug:

alles goed met fenna?

:-*

:o djeez

alles goed daar? geen bloed of andere ellende ? oeh oeh oeh

ja glas is zooo rot spul…idd tijden later vind je het NOG :thumbdown:

:hug:

:shock: zooooooooooo

Dat is zeker schrikken…Wat ben jij een oplettende moeder :thumbup:

Helemaal goed, is de schrik weer een beetje gezakt…

:hug:

kan me voorstellen dat je geschrokken bent. Ik ga er van uit dat er niks gebeurd is, goddank van niet. Dit kun je je zelf niet kwalijk nemen hoor, als een glas valt schiet het alle kanten op… en dan kun je nog zo goed zuigen en zoeken… die kleintjes kunnen dat toch net ff iets beter… en sja, alles wat je vindt moet in je mondje :wall:

geef haar nog maar een dikke knuffel en zucht het weg met het idee dat er niks ernstigs gebeurd is…

:shock: :shock: Kun je nagaan, denk je alles te hebben… goed dat je er zo snel bij was! :thumbup:

so dat is schrikken zeg

goed dat het nog zo is afgelopen

ja alles is goed hoor.

ze zat echt breed lachend te kauwen :eh:

ik dacht eerst dat het soepstengel was maar omdat ze buiten ook al blaadjes had gepakt en het wat lang duurde ging ik toch maar even kijken.

Inmiddels is alles wéér 3x gestofzuigd en hoop dat het nu echt allemaal weg is.

dat zal toch wel… maarruh… geheid dat ze zo weer iets anders te pakken heeft… is niet te geloven wat die kindjes allemaal vinden…

Zo dat is zeker schrikken zeg!

Gelukkig is het goed gegaan.

Dat is altijd mijn grootste angst als ik weer is iets laat vallen.

Wij hadden het laatst ook - dacht vriendlief alles weggehaald te hebben maar vond volgende dag onder de stoel toch nog een groot stuk glas.

Moet er niet aan denken hoe ik me gevoeld had als lasse dat te pakken had gekregen :oops:

Misschien moeten af en toen ook kruipend of tijgerend (meer op hun hoogte) door het huis en eens kijken wat we zoals zien.

Jeetje, dat is schrikken zeg !!! gelukkig is alles goed afgelopen !!!

Nog gefeliciteerd met je zwangerschap trouwens !!!

Pffffft, gelukkig is alles goed. Man, wat zal jouw hart een slag overgeslagen hebben :hug: