Hollandse Zaken

Ik bem nog steeds een beetje :shock:



Vorige week toevallig gezien, toen ging het over juweliers die overvallen werden. (en dat de politie pas kwam als de overvallers weg waren :wall: )

En deze week een discussie over pedofilie, of die pedo-vereniging verboden moet worden enzo…



Ook nog een interview met die Sytze v.d. V… Bah, krijg er gewoon kippevel van :silenced: :sick:

Geen van beide gezien hoor, maar OF die vereniging verboden moet worden?

Hoe bestaat het dat dat een vraagstelling is?

Heb het ook gezien… en verbaasde me erover dat er mensen in het publiek zitten en onder de gasten die zich verbaal gewoon totaal niet kunnen uitdrukken… heb me ook kapot geergerd aan die oudere man…



Sytze valt op jonge kinderen… is volgens hem een geaardheid… niks mis mee… gewoon zijn gevoel dus… hij gebruikt erectie verhogende medicatie (???) en gaat 1x per week naar de reclassering… volgens hem niet serieus te noemen… krijgt een bakkie thee, zit een uur en gaat weer naar huis… hij zegt al 4 jr geen kind te hebben aangeraakt maar hij blijft natuurlijk een ongeleid projectiel… dusssss… wat doen we daaraan…



Zegt die oude man… (oud dominee volgens mij) naja, ik ken meer mensen die spijt hebben van wat ze gedaan hebben… je moet niks met zo iemand… gewoon duidelijke afspraken maken… (ja daaaaaaaaaaaag)



Word de ouders van een misbruikt kind gevraagd naar hun mening… en die mensen vond ik verbaal zo zwak… echt… ik dacht, kunnen ze nou niet iemand anders vinden… (erg genoeg) die haar/zijn mening en ervaring over misbruik WEL goed duidelijk kan maken… :think:



Over het opheffen van Martijn kun je best een leuke discussie voeren… :mrgreen: Open er 1 zou ik zeggen… :angel:

Ik ken de regels niet omtrent het al dan niet verbieden van zulke verenigingen… maar volgens mij mag die vereniging bestaan mits je elkaar niet ophitst/aanzet tot actie… (mijn idee hoor, ik hoor graag meer daarover)

Bleek dat er onderling tips werden gegeven over HOE je een kind het best kan aanpakken… er werd gepraat over de lippen boven en beneden kussen… elkaar min of meer gek maken…



Is het ok dat er vereniging bestaat waarin mensen openlijk mogen praten over hun pedofiele gevoelens?



Chemische castratie blijkt ook niet altijd succesvol… behandelingen… ook niet… heeft zo’n vereniging nog het voordeel dat men iig kan controleren wat er gebeurd?

Of wek je er alleen lust gevoelens mee op…



Moeilijk…

Ik heb trouwens niet de hele uitzending gekeken… viel er ergens halverwege in… :roll:

Ik heb de uitzending gehoord, en ik walg er van!



Ze praten het zo dat het minder erg lijkt, zij het slachtoffer zijn… en zo dat het allemaal ‘Net wel’ kan! Nee, ik sta volledig achter Henk! En zijn Petitie, die ik ook heb getekend.



Ik ben niet bekend met de regels, maar dat ze een besloten forum hebben, waar ze dingen bespreken… walgelijk!

Maar oké, het bestaat nou eenmaal. Wat is in jullie optiek wel een oplossing?

Vroeger werden schandalen met jonge kinderen en incest binnen de familie gehouden, daar willen we niet naar terug (lijkt mij). Wanneer mensen lid zijn van een vereniging, zijn ze mss. wel makkelijker traceerbaar/ in de gaten te houden? Ja ik wéét het niet, maar weet ook geen oplossing.

Liever op een forum idd. Dan in realiteit en tot uitvoer worden gebracht, al blij ik bij er bij dat ik het walgelijk vind over kinderen fantaseren zei al elders op het forum, dat iedereen vast fantaseert over dingen maar dat bij mij kinderen daar niet in voor komen