Hollands Best Make up Artist 2011

hallo Kokkies!



Ik heb 2e pinksterdag meegedaan aan een heel spannende wedstrijd… namelijk Hollands Best Makeup artist 2011…



zin om even te kijken naar de resultaten…?



Edit beheer: link verwijderd

wauw echt super gaaf, en ik heb natuurlijk gestemd. Wanneer hoor je de uitslag

15 juli pas… lang nog he?!! :cry:

ik heb ook gestemd… :thumbup:

Denk niet dat iedereen het zo snapt…



Je kan de resultaten bekijken op de site van ***** en dan de resultaten bekijken onder Best Make-Up artist, creaties 2011



:wink:



Maar mooi hoor, en jij hebt al aardig wat stemmen zag ik :smiley: .

@ICL wrote:

Denk niet dat iedereen het zo snapt…



Je kan de resultaten bekijken op de site van **** en dan de resultaten bekijken onder Best Make-Up artist, creaties 2011



:wink:



Maar mooi hoor, en jij hebt al aardig wat stemmen zag ik :smiley: .






Gevonden! Maarr… kan ik alleen stemmen op Karien als ik Facebook heb? :think:

Leuk!



En ik heb gestemd :thumbup:

Sinds wanneer mag je geen facebook links meer neerzetten van je eigen prive pagina?

Hyves en andere fora staan we ook niet toe, daar valt facebook ook onder.



Stemoproepen zijn ook niet toegestaan maar gezien Karien daar niet specifiek om vraagt overleg ik even met het team.

@~Melanie~ wrote:

Hyves en andere fora staan we ook niet toe, daar valt facebook ook onder.



Stemoproepen zijn ook niet toegestaan maar gezien Karien daar niet specifiek om vraagt overleg ik even met het team.




nee, ik vind het gewoon heel leuk om te vertellen, daar is de huiskamer toch voor?! :wink:

@ICL wrote:

Denk niet dat iedereen het zo snapt…



Je kan de resultaten bekijken op de site van **** en dan de resultaten bekijken onder Best Make-Up artist, creaties 2011



:wink:



Maar mooi hoor, en jij hebt al aardig wat stemmen zag ik :smiley: .




het is niet *** maar ***



superlief van je dat je het wilde uitleggen… ik wilde niet teveel reclame-achtig doen, dus inderdaad een beetje onduidelijk misschien…



het is trouwens ook erg leuk om het Report2011 even te lezen, daar zijn ook foto’s te zien van ‘achter de schermen’



Edit beheer commerciele link verwijderd

huh??? dat is toch geen commerciële link???



mag ik *** niet noemen? :shock:

Wilde je zeggen dat zij de boel gratis komen doen dan? De site die ik verwijderd heb is echt wel commercieel.

@ruud wrote:

Wilde je zeggen dat zij de boel gratis komen doen dan? De site die ik verwijderd heb is echt wel commercieel.


hmm… oke… jammer…



ik kan dus alleen de foto’s laten zien die ik zelf heb, door ze hier te plaatsen, Ruud??

klopt helemaal. :thumbup:

:inlove:

@noui wrote:

huh??? dat is toch geen commerciële link???



mag ik **** niet noemen? :shock:


De naam zelf heb ik verwijderd, we roepen immers niet op tot stemmen.

En indirect is het verwijzen naar de facebook pagina en deze website ‘oproepen tot stemmen’.

Foto’s hier tonen zoals Ruud al zei is prima en zolang het volgens de regels gaat blijft het topic hier staan, noemt er iemand weer de naam of de site dan haal ik helaas het topic weg.

Ik had de foto’s achter de schermen wel willen zien. Pb?





Ik vind de foto’s die ik nu wel kan zien, zo uiteenlopen dat ik persoonlijk geen keuze zou kunnen maken in "beste… " Het één vind ik absoluut niet mooi en bij een ander vind ik bijvoorbeeld de lippenstift heel leuk gedaan. Op de ene foto heeft het model de ogen dicht en op een andere foto staat een model met de ogen open. De één kijkt je aan en de ander kijkt naar niets… Maar waar moesten jullie aan voldoen en op letten? Moest je een categorie kiezen? bijvoorbeeld extravagant, of avondmake-up?



Vind het wel erg leuk!!!

mag ik een PB (dan kan ik ook stemmen)

Zag je volgens mij bij Sweet op der hyves, dus heb via haar even gewoon gestemd :mrgreen:

Mooie foto’s op jou hyves hoor :thumbup:



Echt super als je dat kan!!!

Keep on doing the good work!



Maar ben nu wel erg benieuwd welke namen er eigenlijk bij die sterretjes horen te staan? Wat er niet benoemd mag worden?

Bedoel wat ik geschreven heb, qua facebook - hyves mag toch wel :think: