Hoiiii,
Ik krijg het niet gevonden op internet, misschien iemand van jullie wel.
Ik zoek het originele nummer van Hokie Pokie/ Hoki Poki in het nederlands. Tekst kom ik wel uit, maar ik wil graag het hele nummer hebben met tempo versnelling. Ze deden dat bij Anne op het turnen en ze heeft het er vaak over, alleen krijg ik het niet gevonden.
Iemand die me kan helpen?
Vast bedankt :-*
hoi hoi
ik heb hem op mijn pc staan … zal ff kijken of ik je hem door kan sturen
liefss
heb hem ff voor je in gepakt… je hebt pb
liefss :vlinder:
hey ik heb ooit het zelfed topic aangemaakt op het forum, maarn iemand die hem on vinden
mag ik hem ook van je hebben ?.
liefs bianca
Mn partner is nu nog aan het werk, als ie even tijd heeft kijk ik of ik m uit kan pakken. Vast kei bedankt :-*
Oh helemaal geweldig dit liedje maar ik kon hem ook nooit vinden, zou je hem mij ook door willen sturen?
Oeh en mij ook :mrgreen: ??
Ik heb er een hele cd van, word gezongen door 'N-Joy.
Bij hun kun je ook de cd’s bestellen, ff googlen.
tsjoe tsjoe wa is ook een heel bekend nummer van hen.
mag ik hem ook ??? :oops: :oops: :oops:
Deze heb ik wel. Ik heb tijden op volksdansen gezeten dus ik weet 'm nog uit mijn hoofd zelfs!
Die van N’joy is een cover.
Het origineel staat op de CD van ‘de vrolijke kring’. Als je niemand 'm verder heeft, wil ik die wel van CD halen en hier neerzetten, maar mijn Cd’s liggen nog thuis en ik kan er pas vanaf 1 augustus weer in (scheiding).
haha even gekeken of ik de tekst nog weet! Kon 'm zo oplepelen. Leuk zeg! Kinderherinneringen
Doe je linkerarm erin
Doe je linkerarm eruit
In, uit, in, uit en schudden tot besluit
We doen de hokie pokie en we zingen allen luid
Snoep verstandig eet meer fruit.
Ohhhhh hokie hokie pokie!
Snoep verstandig eet meer fruit!
dan:
rechterarm
linkerbeen
rechterbeen
etc
Je kunt het zo ver uitbreiden als je wilt: elleboog l/r, knieen l/r, borst, buik, billen, voeten, handen, hoofd, oor l/r etc etc etc.
Ligt eraan wat het kind al van het lichaam weet.
jullie hebben een pb…
@mvanne… nou ik ben wel benieuwd hoor… is namelijk nie zo mijn nummer maar had hem bij toeval op de pc staan omdat ik bezig was om nieuwe cd’s te maken voor mijn werk … en aangezien ik wel van nederlands talig “feest” muziek houd stond ie er toevallig bij hahah …
Hoiii,
Tis nog niet gelukt dat mn partner ernaar kon kijken. En ik kan het niet :oops: . We zitten in ene verbouwing en ik hoop dat hij er vanavond naar kan kijken
Oooohh…doeeee de hoki poki…doe de hoki poki…
Krijg het niet uit mn hoofd :mrgreen:
hahahah nog ff wachten dan
Ik heb het geprobeerd, maar krijg 2 foutmeldingen, oa dat het soort van illigaal is of zoiets. Dus laat partnerlief het vanavond nog proberen en anders maar ff via msn