Hoiii...

Hoiii

Eigenlijk vind ik het een beetje gek om voor mijn eerste bericht meteen een heel onderwerp te openen maar om me nou helemaal niet voor te stellen is ook weer zoiets… :slight_smile:

Maar dus… Ik ben Adrianne, ik ben 28 jaar en ik heb een lieve vriend en alweer een hele grote jongen van bijna 10 :smiley: .

Een half jaartje geleden dacht ik serieus zwanger te zijn, ongepland.

Een tijdje met dat idee rond gelopen, eerst een beetje bang :oops: , later geaccepteerd, en nog iets later helemaal enthousiast.

Toen ik het uiteindelijk aandurfde een test te doen bleek deze gewoon negatief :shock: . En eigenlijk was ik onverwachts zo teleurgeteld.

Sinds die tijd hang ik hier al een beetje rond (meelezen dus).

Wij zijn niet bezig met proberen voor een kindje. Eigenlijk heb ik mijn vriend nog niet eens durven te vertellen dat mijn bezorgdheid om een zwangerschap ondertussen is omgeslagen in een diepe wens.

Maar we hebben het er sindsdien wel eens over en we zijn het er wel over eens dat we niet heel lang meer willen wachten.

Jammergenoeg is “niet heel lang” een erg ruim begrip.

Ik ben ondertussen wel gestopt met de pil. Gewoon om te zien of alles nog werkt. Dat begon erg hoopvol met een eerste cyclus van 26 dagen.

Maar in ronde 2 zit ik ondertussen al op 63 dagen en het einde is nog niet in zicht geloof ik. :?

Dus ik dacht… misschien is het ei rammelaars topic wel helemaal wat voor mij :lol: :lol: :lol:

& Succes

Eirammelaars is inderdaad een goed idee!!

Hoi Chris,

Dank je wel voor je welkom…

Ik zat al in spanning af te wachten of ik ook een reactie zou krijgen hihi…

Ik schrijf verder nooit op forums en ik vond het wel spannend eigenlijk.

Stom he :lol:.

Ik zal eens kijken of ik me durf aan te melden als kersverse ei rammelaarster

Groetjes Adrianne

Welkom! :-

Toen ik stopte met de pil voor ons eerste kindje, had ik eens een cyclus van 101 dagen…

Ik ben naar de gyn geweest en met zo’n lange cyclus krijg je geen eisprong en ik moest aan de Clomid,… nou, na één kuur was ik zwanger!!

Ik zou in jouw geval ook eens bellen met je gyn en een afspraak maken! :thumbup:

Succes hoor! :wink: :-

welkom en veel plezier hier

welkom :smiley:

welkom en veel plezier hier :smiley:

Welkom En Veel Plezier Hier !!!

Hoi

van harte welkom op het forum.

Veel lees en tik plezier,

Groetjes, Romata :-*