Hoiii allemaal,
Ik zal me ook even netjes voorstellen hier
Mijn naam is Es. Mijn vriend en ik hebben het 2 weken geleden voor de eerste keren zonder condoom en pil gedaan.
Ik moet nog een paar daagjes wachten en dan zou ik moeten kunnen beginnen te testen … dus laat die duimen maar draaien :thumbup: :dance:
Mijn vriend weet al eventjes dat hij kinderen wil, ik heb daarentegen altijd gezegd dat ik dat niet wil. Het is dus heel vreemd voor mezelf om te ervaren dat je het toch heel graag wilt. Ik denk een combinatie van factoren die daarvoor gezorgd hebben.
En nu ik weet dat ik het wil, vind ik het toch eng … want hoe moet dat financieel (ik heb al zitten rekenen en rekenen natuurlijk, maar zo werkt dat toch niet helemaal), en hoe moet dat met mn werk, met oppas, met de recessie (oh ja … zelfs daar heb ik aan zitten denken met oog op mn baan)… kortom genoeg over te denken maar ook genoeg over te vragen en praten.
Vandaar dat ik hier heel graag met jullie wil komen mee babbelen als dat mag.
hallo es welkom hier en veel plezzier.
welkom en veel plezier hier
Hallo Es,
Welkom op het forum.
Het is idd niet niks om een kindje te willen met alle zorgen eromheen. Goed dat je er zo over nadenkt. Hoop dat jullie snel zwanger mogen zijn en kan je alles in de praktijk ervaren, het is nl heel erg leuk :thumbup:
Succes en veel lees en schrijfplezier.
Bedankt voor het warme welkom :mrgreen:
Hou jullie op de hoogte!
welkom en suc6