hoihoi

Ik ben Eveline, ben 25 jaar en heb een zoontje, Johan, van 13 maanden. Ik hoop via dit forum meer info te vinden over darmkrampjes die maar niet overgaan.

Johan is in eerste instantie een huilbaby geweest, maar het gaat nu nog steeds niet echt goed met hem. Overdag is er weinig aan de hand, maar 's nachts slaapt hij slecht en huilt erg veel. Het is hartverscheurend om te zien hoeveel pijn hij soms heeft… En dan wordt er door de huisarts of kinderarts gewoon vrijwel niets aan onderzoeken gedaan! :x

ostheopaat, ostheopaat kan ik je alleen maar als tip geven!

Heb je een zware bevalling gehad? Heeft je kind klem gezeten tijdens de bevalling?

Waarschijnlijk heeft hij daar last van, maar kan het alleen uiten door huilen.Ga alsjeblieft naar de ostheopaat, het schijnt echt te helpen. Mijn kind heeft het gelukkig nooit nodig gehad. Maar heel veel kindjes zijn echt geholpen!



Trouwens: van harte welkom!

en veel forumplezier!



Liefs,

Moon

@spooky wrote:

ostheopaat, ostheopaat kan ik je alleen maar als tip geven!

Heb je een zware bevalling gehad? Heeft je kind klem gezeten tijdens de bevalling?

Waarschijnlijk heeft hij daar last van, maar kan het alleen uiten door huilen.Ga alsjeblieft naar de ostheopaat, het schijnt echt te helpen. Mijn kind heeft het gelukkig nooit nodig gehad. Maar heel veel kindjes zijn echt geholpen!



Trouwens: van harte welkom!

en veel forumplezier!



Liefs,

Moon




Bedankt voor het welkom. Ja, ik had daar ook al veel goede berichten over gelezen op internet. Dus daar zijn we ook al geweest, maar helaas, er was niets te vinden… :? Of moeten we daar juist blij mee zijn? Op een gegeven moment weet je dat ook niet meer… De bevalling is trouwens goed en vlot verlopen zonder complicaties. En hij heeft ook niet het KISS syndroom… Maar bedankt voor de tip! :wink:

Hmmm, oke, daar ligt het dus niet aan!

Is er al gekeken naar koemelkallergie?



Ik lees dat het vooral 's nachts “feest” is. Misschien klinkt dit zweverig of ongeloofwaardig, maar je zou nog 1 ding kunnen doen; zijn bedje aan de andere kant zetten van zijn kamertje. Heeft met aardstralen te maken. Ik weet niet het fijne ervan, maar dat kan ook wel eens helpen.



Sterkte!



Moon

@spooky wrote:

Hmmm, oke, daar ligt het dus niet aan!

Is er al gekeken naar koemelkallergie?



Ik lees dat het vooral 's nachts “feest” is. Misschien klinkt dit zweverig of ongeloofwaardig, maar je zou nog 1 ding kunnen doen; zijn bedje aan de andere kant zetten van zijn kamertje. Heeft met aardstralen te maken. Ik weet niet het fijne ervan, maar dat kan ook wel eens helpen.



Sterkte!



Moon




Koemelkallergie zou het niet kunnen zijn volgens de artsen omdat hij helemaal geen huiduitslag heeft. Aangezien ik zelf als kind zijnde lactose-intolerant was, is hier dus ook al rekening mee gehouden.



Toen hij alleen nog bv kreeg heb ik op advies van de ka een weekje geen melkproducten gegeten en gedronken, maar dit heeft niet mogen baten. Achteraf hoorde ik dat dat alleen zou werken als ik het langer dan 4 weken had volgehouden. Maar dat zou volgens de ka toch niet nodig zijn, omdat hij geen zichtbare symptomen zoals huiduitslag en diarree e.d. heeft.



Dat van die aardstralen, dat wist ik niet, dat dat ook pijn kan veroorzaken. Ik dacht dat dat hoogstens onrust kon veroorzaken… :wink: Nou, dat zou dan eventueel nog een optie kunnen zijn… Het is alleen niet zo makkelijk om iets in zijn kamer te verplaatsen, maar ik zal het zeker onthouden! Weer bedankt voor de tip!

Je hoeft niet perse de kamer daarvoor te veranderen, maar bijvoorbeeld alleen de voetenkant met hoofdkant omdraaien. Is dan alleen het bedje dus andersom opmaken

@juudje wrote:

Je hoeft niet perse de kamer daarvoor te veranderen, maar bijvoorbeeld alleen de voetenkant met hoofdkant omdraaien. Is dan alleen het bedje dus andersom opmaken




:lol: :lol: :lol:



Mijn kind ging 's nachts gewoon weer andersom liggen hoor.



Mijn jongste zoon slaapt pas net door, ook hij was in de nacht UREN aan het krijsen/onrustig en onvermoeibaar.



We hebben hem per toeval laatst een kussen gegeven (gewoon een volwassen kussen) en sindsdien slaapt hij door.

Welkom hier!



Hoop dat jullie snel een oplossing vinden.

Het is zielig voor je kindje en voor jullie eigen nachtrust is het ook niet bevoordelijk.



Heb hier eigenlijk ook geen tips voor. Zou eens proberen wat de andere dames hier voor tips hebben. Proberen kan geen kwaad toch?!?!?!

Hoi!

Van harte welkom op dit leuke forum en natuurlijk veel kletsplezier hier gewenst!

Het eerste wat ik ook dacht was: “naar de osteopaat!”, maar dat hebben jullie al geprobeerd… :think: Ik hoop dat jullie snel een oplossing vinden voor jullie mannetje. Succes ermee!

Groetjes!