Hoi! Ik ben Eerin Vink, van 23 jaar oud en uit Heemskerk, en ik ben niet zwanger misschien ooit wel maar op dit moment kom ik voor iets anders.
Ik ben namelijk kunstenares, en speel al een tijdje met het idee wat meer met grime/schmink te gaan doen zoals ik vroeger deed. Een tante van mij kwam met het idee dat mijn soort stijl en kunst wel eens heel zou kunnen zijn voor het maken van Belly paint. En dat maakte me eigenlijk meteen heel erg enthousiast, aan bellypaint heb ik nog nooit gedacht maar het lijkt me geweldig zoiets te doen!!
Ik werkte vroeger ook als sociaal pedagogisch werker met kinderen en doe dat tegenwoordig niet meer, alleen nog het schilderen en illustreren nu. Het lijkt me erg fijn om uiteindelijk dan toch het creatieve vak te combineren met mensen en kinderen. En dit is dan, vind ik, wel een hele speciale manier.
Om een lang verhaal kort te maken, ik ben nu hier gekomen omdat ik eigenlijk wilde vragen of de mensen hier me zouden willen vertellen of mijn soort stijl en werk, inderdaad past. Zou je zo`n soort sfeer/stijl mooi en fijn vinden als buikschildering als de mogelijkheid er was? Of kan ik beter iets anders gaan verzinnen?
Ik weet nog niet precies waar ik dit het beste kan gaan vragen op het forum, dus ik doe het maar even alvast een beetje hier. Als het niet goed is hoor ik het graag.
Vriendelijke groetjes,
Eerin Vink.
welkom en veel plezier hier
Je idee klinkt heel leuk, Eerin! :thumbup: