hoi hoi

halloooo



ik ben ook gestopt met mijn pil zaterdag 16 september was mijn laatste dag van mn menstruatie en als ik uit ga van een cyclus van 28 dagen moet ik 9 oktober weer ongesteld worden.

maar ik hoop natuurlijk van niet!! :smiley:

trouwens ik heb ergens gehoord dat als je best wel lang aan de pil bent geweest het ook heel lang duurt dat je zwanger wordt :think:

ik ben op mijn 13e aan de pil gegaan en ben nu 21 weten jullie daar ook wat over? ik vindt het zo raar :eh:



groetjes diana

Hoi,



ik ben ongeveer even lang als jij aan de pil geweest en bij mij duurde het wel even voor ik 'ontpilt’was. de eerste drie maanden had ik een cyclus van 28 dagen en daarna liep hij iedere maand verder op tot 36 dagen, daarna liep hij weer af en nu, na 9 maanden zit ik al een tijdje op een regelmatige cyclus van 30 dagen. Bij mij duurde het ontpillen dus ongeveer 5 maanden, of rondes…



hoeft voor jou natuurlijk niets te betekenen…succes!



Liefs Ingrid

Ik ben ongeveer 11 jaar aan de pil geweest en mijn eerste cyclus was 26 dagen, schommelt nu tussen de 27 en 31 dagen. Het hoeft dus niet lang te duren voor het op gang komt, maar kijk er ook niet raar van op als het wel langer duurt, want dat komt ook behoorlijk vaak voor.



Ken trouwens wel 2 mensen in mijn directe omgeving die ook lang aan de pil waren en meteen zwanger werden… :thumbup: :thumbup: :thumbup:

ik was eind 2003 gestopt met de pil, na 11 jaar gebruik, wilde ik mijn lichaam eens zonder pil laten werken en raakte onverwacht gelijk zwanger in de eerste ronde. Eindigde helaas in een miskraam. Dus het hoeft niet hoor dat je cyclus later op gang komt.

okeey bedankt voor jullie antwoorden :smiley:

ik zie wel wat er gebeurt :smiley:

mijn moeder als voorbeeld was na 1 keer de pil vergeten zwanger van mij :thumbup:

en toen kwam mijn broertje 2 jaar later en ook geen moeite voor hoeven doen en ik heb nog een zusje waar mijn moeder na 1 maand gestopt te zijn met de pil ook al gelijk zwanger was dus ik hoop dat het erfelijk is haha.

dus inderdaad het verschilt per vrouw en lichaam denk ik :smiley:

zou het trouwens erfelijk kunnen zijn?



groetjes diana :smiley:

zou best kunnen… mijn moeder heeft hetzelfde meegemaakt als ik. Meteen zwanger na pilgebruik en ging ook mis in eerste weken.