hoi hoi

Wauw dat is mega spannend…

en niet zo fijn van de schimmel idd :frowning:

Wat een gedoe soms hè daar beneden??

@chelle wrote:

Wauw dat is mega spannend…

en niet zo fijn van de schimmel idd :frowning:

Wat een gedoe soms hè daar beneden??

ja ik vind het lang wachten…

ja echt wel een gedoe daar beneden!! maar is aan de betere hand nu…

Weet je inmiddels al meer??

@Tammy wrote:

Weet je inmiddels al meer??

neen nog te vroeg om te testen vrees ik :cry:

spannend hoor

@Tammy wrote:

spannend hoor

verschrikkelijk!!!

wanneer kun je gaan testen?

@Tammy wrote:

wanneer kun je gaan testen?

ik moet normaal donderdag mijn maandstonden krijgen…

Nog even geduld hebben dus, succes!

temperatuur 37,3

pijnlijke steken

witverlies

hoofdpijn

pfff word er zo ongeduldig van…

Pff ik ken 't :frowning:

In principe gaat een week zo om maar als je moet wachten… en helemaal met dit soort dingen is het mega vervelend. Alles wat je voelt kan of wijzen op een naderende ongi of een zwangerschap en het feit dat je dat weet maakt alles zo moedeloos.

Doe rustig aan en verwen jezelf even lekker…

Op de bank met een goed boek of een goede film en heb vertrouwen dat je het snel genoeg zult weten. Kijk er tegen aan met een lach ook al is het vermoeiend… en zeur. Zeur mega veel!

Het zeuren en het spugen van al je zorgen lucht op :hug:

Ik heb een cyclus waar je u tegen zegt. Hij is er nooit op tijd en blijft soms wel maanden weg. Ik ben inmiddels ook weer verder dan vier weken en nog geen ongi is gebleken maar het zegt bij mij helemaal niets. Elk krampje aan m’n linkerzij of elke steek in mijn lies geeft mij mega veel hoop en ik let ook op wat ik eet, want stel je voor…

Stom hè?

@chelle wrote:

Pff ik ken 't :frowning:

In principe gaat een week zo om maar als je moet wachten… en helemaal met dit soort dingen is het mega vervelend. Alles wat je voelt kan of wijzen op een naderende ongi of een zwangerschap en het feit dat je dat weet maakt alles zo moedeloos.

Doe rustig aan en verwen jezelf even lekker…

Op de bank met een goed boek of een goede film en heb vertrouwen dat je het snel genoeg zult weten. Kijk er tegen aan met een lach ook al is het vermoeiend… en zeur. Zeur mega veel!

Het zeuren en het spugen van al je zorgen lucht op :hug:

Ik heb een cyclus waar je u tegen zegt. Hij is er nooit op tijd en blijft soms wel maanden weg. Ik ben inmiddels ook weer verder dan vier weken en nog geen ongi is gebleken maar het zegt bij mij helemaal niets. Elk krampje aan m’n linkerzij of elke steek in mijn lies geeft mij mega veel hoop en ik let ook op wat ik eet, want stel je voor…

Stom hè?

dat is helemaal niet stom!! je hebt gewoon de symptomen… en dan denk je automatisch zou het… kan het…

kan je nog geen testje doen dan jij? xxx :hug:

Ik kan wel een testje doen maar ik ben zo bang dat het voor niks is en ik vind het behoorlijk zonde van m’n geld. Ik heb in het afgelopen jaar zoveel geld uit gegeven aan zwangerschaps testen… ik had van dat geld een nieuwe kleding kast kunnen kopen. Vandaar…

@chelle wrote:

Ik kan wel een testje doen maar ik ben zo bang dat het voor niks is en ik vind het behoorlijk zonde van m’n geld. Ik heb in het afgelopen jaar zoveel geld uit gegeven aan zwangerschaps testen… ik had van dat geld een nieuwe kleding kast kunnen kopen. Vandaar…

ik zou gewoon es een testje doen … je weet nooit …

en je hebt twee testen van vijf euro in het kruidvat en het schijnt goeie te zijn… :-*

Misschien neem ik er vandaag wel eentje mee…

Ik kom vandaag toevallig langs een kruidvat! :silenced:

Hoe is het met jouw?

Al iets bekend? En hoe voel je je?

@chelle wrote:

Misschien neem ik er vandaag wel eentje mee…

Ik kom vandaag toevallig langs een kruidvat! :silenced:

Hoe is het met jouw?

Al iets bekend? En hoe voel je je?

laat iets weten als je testje gedaan hebt, hoe lang ben je al overtijd dan?

ik zal duimen voor je…

ikke vanmorgen testje gedaan<<<<< negatief :frowning:

maar enorm veel steken en misselijk…

Hier ook een negatiefje getest…

Ik heb geen idee hoelang ik overtijd ben omdat ik dat al een hele lange tijd niet meer bij houd.

:hug: jammer dat je geen mooie test in handen hebt maar je ongi blijft wel uit! dat is nog een beetje hoop…

@chelle wrote:

Hier ook een negatiefje getest…

Ik heb geen idee hoelang ik overtijd ben omdat ik dat al een hele lange tijd niet meer bij houd.

:hug: jammer dat je geen mooie test in handen hebt maar je ongi blijft wel uit! dat is nog een beetje hoop…

oh jammer om te horen… :hug: :-*

pfffffffff sinds deze namiddag beetje bruinerig,donker rood verlies… pfff ben bang,wat wil dat zeggen :(:(:(:(:frowning: :doh: :roll: :think: :shifty:

Trezeken, kan 2 dingen zijn he, of innesteling, of ongesteldheid die eraan komt :hug:

maak jezelf niet gek he :hug:

hoe ga ik dat zeggen ehh, :think: je kan je zo zwanger voelen in het begin zoals je zelf wilt denk ik, veel beginnende kwaaltjes bij zwangerschap lijken ook wel op ongesteldheid, en hoe meer je zwanger wilt zijn, hoe meer je ook denkt dat je het bent… snap je wat ik bedoel? :wink: