Hallo mede-forummers,
ik wilde me na 100 berichtjes toch even voorstellen. Mijn naam is Sophie. Ik ben 28 en woon in het noorden van het land.
Ik zit voornamelijk in de speelhoek :roll: ben gek op spelletjes :lol:
Mijn vriend en ik zijn inmiddels sinds december 2006 bezig om zwanger te raken. Eerst oefen je nog wat dan ga je toch wel letten wanneer je de liefde bedrijft met elkaar en dan komt het moment van zal er toch niet iets zijn. Omdat ik een medisch verleden heb met cystes wilde ik eigenlijk zo snel mogelijk voor onderzoeken. De afgelopen cyclus hebben ze alles in de gaten gehouden, maar alles is goed gelukkig bij mij. Maar bij mijn mannetje was zijn zaad zwak. Ze hadden enkel wat dode zaadjes gevonden en een enkele levende. Nu moet hij over 3 maanden weer laten testen, want sperma schijnt ook een cyclus te hebben. Van drie maanden nog wel :roll: De reden kan zijn dat hij grieperig was en aan de medicijnen zat. We hopen maar dat dat het was. De gyn heeft gezegd dat het niet onmogelijk is, dus we blijven hoop houden
Ik wil gewoon hier lekker meekletsen, ervaringen delen en lekker spelletjes doen :lol:
Groetjes Sophie
hoi welkom en veel plezier hier
Welkom en veel plezier hier!
dank jullie
sophie leuk dat je mee kletst en had je inderdaad al gezien in het speelhoekje (ben ik ook veel te vinden)
Ik heb een goede vriendin die een beetje in het zelfde schuitje zitten als jullie!!
Liefs Mariska
haha ja ik had je ook al opgemerkt daar
het is nog allemaal nieuw die mmm
en verder een goed verloop bij je vriendin
heb je ge PBt
welkom!!
Hey Sophie!
Ik heb je idd al in het Speelhoekje gezien :mrgreen:! Welkom op dit leuke forum en veel kletsplezier hier! Ik hoop dat de zwemmertjes van je vriend bij de volgende test in orde zijn en dat jullie snel zwanger mogen raken!
:mrgreen:
:: welkom! ::
Welkom
altijd leuk een nieuw iemand erbij, succes met de onderzoeken ik hoop dat jullie snel zwanger zijn.
dank jullie wel
welkom hier en ik duim mee dat het zaad van mannetje weer super is bij de volgende onderzoeken
Wie weet kwam het idd door ziekte ed.
Veel leees en schrijf plezier gewenst~!
dank je wel schoen…
in de tussentijd blijven we gewoon oefenen :lol: :lol:
Welkom Sophie :mrgreen:
Mijn partner heeft ook zwak zaad en wij zijn via IUI 2x zwanger geworden, dus de hoop niet opgegeven hoor
welkom!
welkom hier
dank jullie wel voor het warme welkom
victoria dat is fijn om te horen!! er is nog hoop…eerst maar de onderzoeken afwachten, ondertussen blijven we oefenen :lol:
Hier nog iemand uit het noorden