Hoi allemaal

Hoi forum, :smiley:

Ik noem me Oktober en ik ben 6 weken zwanger van mijn eerste kindje. Ik ben een laatbloeier: aanstaande maandag word ik 37. Mijn man en ik zijn helemaal dol op elkaar en vinden het allemaal erg spannend.

Eind juli ben ik gestopt met de pil en ik had eigenlijk gedacht dat de zwangerschap nog wel een poos op zich zou laten wachten; ik ben immers de jongste niet. We waren dus heel aangenaam verrast toen een dikke twee weken geleden mijn menstruatie uitbleef en ik positief testte. Zo snel al zwanger!

Ik ben helemaal in de wolken en neem elke golf van misselijkheid voor lief. Alleen die vreselijke buien… ik ben soms echt onuitstaanbaar… Verder steekt natuurlijk de nodige onzekerheid de kop op… doe ik echt niets wat een zwangere niet mag doen… zal ik straks wel een goede moeder zijn… afijn, dit zal de meesten van jullie ongetwijfeld bekend in de oren klinken.

Ik hoop op dit forum lekker te kunnen zwangeren met andere (aanstaande) moeders. Ik merk dat ik sterk de behoefte heb om ervaringen uit te wisselen met anderen die zwanger zijn (geweest) of die proberen een kindje te krijgen. Met mijn eigen moeder heb ik geen contact meer. Ze heeft me vroeger lichamelijk en geestelijk mishandeld en dat is ook de reden dat ik pas zo laat de beslissing heb genomen om moeder te worden. Ik was heel lang heel bang dat ik net als mijn moeder mijn kind zou gaan slaan en denigreren. Maar intussen weet ik beter. Ik ben mijn moeder niet en ik zal mijn kindje nooit, nooit aandoen wat mij is aangedaan.

Zo, dat is mijn motivatie in een notedop; ik hoop jullie te zien op het forum!

Groetjes,

Oktober

proficiat en veel forumplezier!!!

Welkom op het forum

Pas op!! is verslavend 8)

Wanneer ben je uitgerekent, Mei of net juni??

Je kan onder de 9 maanden mama’s de maand vinden waarin je bent uitgerekent en zo met elkaar de rets van je zwangerschap beleven.

Plezier! :mrgreen:

Hi welkom!!! :wink:

Van harte gefeliciteerd met jullie zwangerschap,

en geniet van je kleine wondertje!!! :smiley:

Liefs Dais…

-x-

Welkom!! :-*

Gefeliciteerd met je zwangerschap en veel plezier op het forum!

Welkom en Gefeliciteerd!!!

:: welkom :: en :: gefeliciteerd :: met je zwangerschap

welkom en veel plezier hier

gefeliciteerd met je zwangerschap

welkom en gefeliciteerd met jullie zwangerschap

welkom en van harte gefeliciteerd met je zwangerschap

Annamarie

Van harte welkom en gefeliciteerd met je zwangerschap

welkom hier en gefeliciteerd met je zwangerschap.

Fijn dat het toch zo snel gegaan is :slight_smile:

Zelf was ik ook binnen 6 weken al zwanger heerlijk als

je dat niet verwacht en het is er al zo snel.

Hier nog een laatbloeier :slight_smile:

Alleen duurde het bij ons wel 3 jaar voor we Lotte hadden, maar zijn er wel deste blijer mee :mrgreen:

welkom en veel plezier.