Hoi,
Djanel die heeft vanaf vanmorgen weer hoge koorts. Hij zit nu met drie tanden die aan het doorkomen zijn dus het zou goed mogelijk daar vandaan kunnen komen.
Ik heb de dokter vanmiddag gebeld omdat ik me toch een beetje zorgen maakt want hij gloeit helemaal. Ik heb zijn temp op gemeten en hij was 40.2 graden. Dit heb ik ook gezegd tegen de HA maar die vind het geen reden voor paniek en zegt makkelijk “Komt door zijn tandjes en als hij het over 4 dagen nog zo hoog heeft moet je maar even langskomen”
Niet dat ik mijn arts wantrouw maar ik heb er toch een rot gevoel bij. Mijn hart huilt als ik mijn ukkepuk zo ziet. Hij is rood, gloeit en is z ziek dat hij niet lacht, niet brabbelt
Wat vinden jullie, heeft de arts gelijk?
Allereerst moet je altijd op je mama-gevoel afgaan… maar moet er wel bijzeggen dat ik zulke dingen met Sanae niet heb gehad… de kleine daarentegen kan er ook slecht tegen en heb met hem ook al een paar keer meegemaakt dat ie 40+ koorts had en dat lag idd ook aan de tanden… Die kleintjes kunnen erggg veel hebben… Maarrrr Tamaar, als JIJ je er niet prettig bij voelt, even HAP bellen…
Ja je hebt helemaal gelijk :-* , ik heb net gebeld en we gaan er zo naartoe. Het zit me gewoon niet lekker en ook al zeggen ze dalijk er is niks aan de hand dan ben ik wel geruster omdat er naar hem gekeken is.
@TaMa wrote:
Ja je hebt helemaal gelijk :-* , ik heb net gebeld en we gaan er zo naartoe. Het zit me gewoon niet lekker en ook al zeggen ze dalijk er is niks aan de hand dan ben ik wel geruster omdat er naar hem gekeken is.
zooo herkenbaar… voel me als moeder toch minder schuldig dan… kleintjes zijn zo zielig dus je voelt je verplicht om ‘voor em op te komen’ :inlove: dat what if gevoel is dan weg…
gewoon gaan, en lekker vertroetelen… en ze gaan ongetwijfeld ook zeggen: met dit warme weer is een hogere temp ook normaal… Dat kreeg ik ook te horen… :mrgreen:
We hadden dat een paar maanden terug met Lev. Steeg zo hard die koorts.
Kwamen we bij de HAP, zat de wachtkamer vol babies :? Er ging een virusje rond en alle moeders waren bezorgd.
Je laat het wel weten he als je terug bent?
Beterschap voor Djanel :hug:
kan me goed voorstellen dat je zekerheid wil hoor! luister naar je gevoel :-*
Ben benieuwd hoor, ik vind 40,2 echt teveel voor tandjes. Ze kunnen er wat verhoging van krijgen maar echt geen vette koorts. Dan loopt dat doorkomen van tandjes samen met een virusje denk ik.
We zijn net terug en het is een combinatie van
- het warme weer (fai :lol: )
- zijn tandjes, de ha stond verstelt van het aantal dat er nu door aan het komen was
- en een lichte verkoudheid
Als de koorts op zijn top is dan mag hij een panadol zodat hij toch wat drinkt aan de borst want dat doet hij nu ook niet zoals normaal…
Ben toch blij dat ik geweest ben
@TaMa wrote:
We zijn net terug en het is een combinatie van
- het warme weer (fai :lol: )
- zijn tandjes, de ha stond verstelt van het aantal dat er nu door aan het komen was
- en een lichte verkoudheid
Als de koorts op zijn top is dan mag hij een panadol zodat hij toch wat drinkt aan de borst want dat doet hij nu ook niet zoals normaal…
Ben toch blij dat ik geweest ben
Hhahahaha ja… dat zeiden dus ook tegen mij… :mrgreen:
Owww zielig joh, Sanae kreeg telkens 1 tandje maar Bolle ook idd meerdere tegelijk… erg is dat he…
Verkoudheid och germ… drinken doet zeer en nu ook al de neus dicht… geef em maar een zachte kus… lief mooi menneke…
Goed gedaan dat je bent gegaan…!
Nou hier hetzelfde op het moment. Veron krijgt onder twee tandjes je ziet de puntjes ook. Hij heeft bijna 40 graden dus paraceta gegeven en ook de HA post gebeld. Zij gaf idd ook aan dat de tandjes waarschijnlijk de oorzaak zijn. Dus net even snel hem bij de buuf gelaten om in de stad nog die druppels te halen. Maar ohh wat zielig je kleine mannetje wat dan ineens echt weer een beebje is kwa doen en laten echt zielig…
Gr loes