mijn bloeddruk is nu onderdruk 90. De gyn gaf aan dat het tot 20 weken geen probleem is, ws moet ik daarna aan de medicijnen en dan afwachten hoe dat verder gaat.
Wie heeft dit ook gehad en hoe is dat verder gegaan? ben je minder gaan werken al vroeg, of geowon doorgegaan? sloegen medicijnen goed aan? en hoe ging het met het kindje? etc…
Ben er toch niet erg gerust op.
heb je geantwoord in aug.topic, maar ik zou me er echt nog geen zorgen over maken.
Bij mij zeiden ze trouwens in het ziekenhuis dat tot 95 ‘normaal’ is en dat je je geen zorgen zou hoeven maken.
Het verschilt per persoon hoe het ontwikkeld. Bij de een stijgt de bloeddruk, bij een ander blijft hij gelijk en bij weer een ander (mijn zus) daalt ie.
Ik zou me er nu nog niet al te druk om maken. En als je dat toch doet, dan zou ik zo min mogelijk doen, zodat je bloeddruk de kans niet krijgt om te stijgen. :hug:
neeh, ik maak er mij niet druk om hoor! ik was gewoon benieuwd wat mij allemaal te wachten staat omdat de vorige keer de zwangerschpa uitgelopen is op een pre eclampsie!
Haha… Ik wilde je al niet ongerust maken… Die van mij ook :mrgreen:
Maar de kans op herhaling is toch wel klein (zeggen ze) Ik heb toen begrepen (uit de boeken) dat je bloeddruk 15 of 20 punten mag stijgen, maar zeker weten doe ik dat niet meer. :think: