hof van saksen

wie is er al geweest?



ik ga van het weekend nml met vrienden van ons en de kids…(via het werk hoor…en soort studiereisje voor 39 euro per huisje het hele weekend met vanalles erop en eraan :dance: ) …enige voorwaarde dat ik zaterdagochtend daar naar een productpresentatie over hof van saksen gaan maar soi dat vind ik dan niet erg…duurt een uurtje…maar goed ben ook heel benieuwd naar ervaringen van mensen die al geweest zijn…voor vergelijkingsmateriaal…

Ik ken het park omdat mn exman dr gewerkt heeft. Prachtig park moet ik zeggen, zwembad is ook leuk maar er is niet zoveel te doen, ziet er luxe uit maar kwa baden valt het tegen.

Verder denk ik dat jullie het erg leuk vinden, park is verder harstikke nieuw en luxe opgezet.

ok…dacht aan de folders en website al te zien dat de baden niet heel erg "levendig"zijn maar goed we hebben ook kaartjes voor dierentuin emmen erbij…dus hoop ik maar op mooi weer… :clap:

ja ik ben er vorig jaar geweest



het is dat ze er een “ballorig”(zo’n grote ballenbak speel ding hebben) maar voor de rest is het 0,0 voor kids het is meer een kuur oord

de zwembaden zijn saai

het hele park is saai het is meer voor als je rust wil en jezelf wil laten verwennen