Nu regent het.
Het onweert hier net heel hard…
Bah ik haat die knallen! :shifty:
pffff ik wou dat ik ergens anders woonde, blijft hier 26 graden dus lekker benauwd. Ik wil afkoeling
Hier regen en heel erg benauwd. Zweet mij een ongeluk.
@schoen wrote:
@miepie74 wrote:@merel33 wrote:komt die …komt die dan…!!!Hadden jullie wel regen?? Hier niks! :think: (Lemelerveld)
(bloaaaaaaaaaas uut alle kracht ) pfffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffff noar almeloooooooo.!!
sorry ben melig :mrgreen:
lemlerveld??? Das dichtbij,heb er zelfs nog gewoond :lol: :lol: :shock: :shock: :shock: :shock:
Hier begint het nu te waaien en het ziet wat donker. Ook rommelt het in de verte.
nu maak je mij ook nieuwschierig…
:think:
vanacht heeft het geonweerd en nu eindelijk even de boel losgooien…fijn hoor.maar het zou toch nog weer 25 graden worden hier he
hier is het boven nog 30 graden… binnen 26… buiten ook nog warm…
tis hier meeega mooooi zonnig weer! :dance:
en binnen lekker koel!
de zon straalt weer aan de hemel…Vannacht ook niet echt veel gehoord, wel wat gerommel maar niets noemenswaardig…
:think:
vannacht mega veel regen gehad en onweer … en ik kan me nu niet meer voorstellen dat het heel lokaal was hier in Hellevoetsluis
Het is nu fris buiten, 17 graden. Wel lekker eigenlijk.Het is kleddernat en net piepte de zon even tussen de wolken door, maar ik heb zo’n vermoeden dat er nog wel meer regen gaat komen.
zou vandaag 20 graden worden…het is gelukkig al 22,8 nu…dus het wordt wel warmer…ga zo de boel buiten droog maken en dan hup de kids weer lekker buiten spelen :mrgreen: zonnetje schijnt al lekker
Hier is het ook weer stralend weer. Ze kunnen wel raar voorspellen hoor. Het zou 60 % kans op regen zijn.
Het is hier vies warm, net als gisteren :? Ik zweet me dood :?
Als het gaat regenen gaan de kids en ik buiten staan!
Hier is het ook warm
het heeft hier gisteren even geonweerd… en geregend maar is nu nog warm
Net even stofgezogen maar pfffffff
maar ja het is toch nooit goed als het te warm is , is het niet goed en te koud niet … Regen is even goed hahahahahah
Ze zeggen wel eens Nederlanders klagen altijd over het weer :lol:
Tis hier regenachtig, geen sprankeltje zon te vinden…@ Tilburg City
Karin2 dat zei ik gisteren ook voor ik ging slapen.
Ook al zou het midden in de nacht zijn. maar het heeft drie druppels geregend ofzo en toen was het al over. Wel veel bliksem en donder.
Maar goed, het is nu ook weer zonnig en warm. We blijven eerst maar even binnen vandaag…
midden België:
vannacht om 1.30 u flink geregend onweer (enkele knallen, maar niet al te erg) om 5 u opnieuw hard geregend.
nu afgekoeld: zowel binnen als buiten :dance: :dance:
liefs
Gerda
Rotterdam: buiten grijs, soms wat lichter soms wat donkerder.
Hier binnen krijg ik af en toe een zweetaanval, dus het zal wel niet veel afgekoeld zijn.
het voelt veel warmer als gister… terwijl de temperatuur buiten lager is
Heb vanacht wel wat donder en regen gehoort.Maar echt afgekoeld is het hier niet hoor.De zon komt soms ff door maar het is erg benauwd.
@Rooike wrote:
Tis hier regenachtig, geen sprankeltje zon te vinden…@ Tilburg City
Zelfde petweer hier in Breda :?