@miepie74 wrote:
:shock: Oei!!! hihi En waar woon je nu?
ik heb je gepebeet :lol: :lol:
Als het gaat regenen ga ik buiten douchen.
Het is hier echt heel warm. Nu de laatste uren pas bewolkt, maar het was echt heel heet.
boven op dekamers is het nog 29 graden :shock: :shock: :shock:
@schoen wrote:
boven op dekamers is het nog 29 graden :shock: :shock: :shock:
Konijn hoe krijg je het beneden zo koel :shock: :shock: :shock: ???
@schoen wrote:
Konijn hoe krijg je het beneden zo koel :shock: :shock: :shock: ???
hmmmm doe het eigelijk net zo,maar hier hebben we beneden toch ook nog 25,5 graden.
Ons huis is van 1950,daar zit het hem misschien in
of onze termostaat moet niet meer helemaal deugen… das ook al een ouderwetse hoor!
ow… jah… k ben ook bijna heel de dag buiten! dus van ons warmt het ook niet op!
Hier wel de middag binnenv ertoefd, Kinderen wilden niet meer buiten zijn. Veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeels te warm zei Yara :lol: :lol: :lol:
hier is het boven nog 30 graden… beneden nog 27… en het is nog steeds droog buiten… en buiten is het 26 graden…
hier een ppaar druppen gehad,maar geloof dat dat het weer was :think:
Hier vanavond toch best wel regen, ik heb de ramen open staan boven heerlijk!
Hé! Regen!!! :dance: Moet ik ff de deuren dicht doen, da’s dan wel jammer! hihi
tis hier nu ook al weer droog, de vogels fluiten alweer! dus ik denk dat het hier bij zal blijven!!
jammer voor me pa en de andere boeren… maar tis danniet anders!
Het is hier nu heerlijk. Lekker buiten zitten. Net een paar spetjes, maar stelde niet zoveel voor. Windstil, graad of 20 is het nu.
Hmmm…het is alweer droog geloof ik… :doh:
Het is nog steeds droog. :o
Hier is het ook nog steeds droog.
EVEN vandaag, op het strand
kwamen aan… rommeldebom… sjps… maar zijn toch beneden gaan zitten en uiteindelijk woei de bui langs, wel vette flitsen gezien… paar regendrupjes… maar ja, ik zat toch in mijn bikini… haha
zelfs nog even gezwommen hoor!
maar ja, na de eerste klappen gingen zo ontzettend veel mensen weg… stelletje hollanders… haha
Het heeft gedonderd het rook dat het ging regenen. Maar het blijft nog steeds droog.