Hoezo, vermoeid zijn?!?!?

Marijn is een huilbeeb… En dus komen wij nogal wat slaap tekort… En dan doe je dus wel es dingen die niet helemaal ok zijn…

Ik opende laatst nieuw pak friso comfort en zag dat daarin een roze lepeltje zat ipv de blauwe die ik ben gewend. Dus ik nam aan de samenstelling misschien was veranderd en dat er daarom een ander lepeltje bij zat.

Tot het pak gisteren leeg was en ik een nieuwe opende en daarin weer gewoon een blauw lepeltje zat. Kijk ik op de aluminium verpakking van het vorige pak: heeft Marijn dus een heel pak friso comfort 2!!! opgedronken!!!

Oooooooooow wat erg, dat je zo NIET oplet als je moe bent…,. Nu maar hopen dat ze er geen gekke dingen aan overhoudt. Al denk ik dat het wel meevalt daar ze dus al een heel pak leeg heeft en eigenlijk niets geks vertoond (janken doet ze toch wel… :roll: :mrgreen: )

Zo moe dat je dit beriggie dus ook in het verkeerde topic plaatst… :roll: :roll: :roll: :roll: :roll:

Och jeetje, nou gebeurd is gebeurd. Hou haar maar in de gaten, verwijt jezelf niets, je kunt er niets aan doen. Zoals je al zegt… vermoeidheid.

Ik ken het, ik weet het, het kan je echt nekken.

Heel veel sterkte en succes en pak elk uurtje dat je kunt.

(en logeren mag ook he, ook al is ze nog zo klein, is echt geen schande ;))

Ochjee!

Zo heeft Thijmen bij ons een tijdje forte gekregen voor hongerige baby’s

Papa en mama dachten dat alleen de kleur van het lepeltje anders was en gebruikten dus een gewoon lepeltje…Thijmen heel hongerig en onrustig toen.

Wij wilden al de voeding de schuld geven, toen we erachter kwamen dat het lepeltje van de forte een stukje groter is dan die van de normale voeding :oops:

Vervelend zeg dat ze zoveel huilt!

Uit ervaring weet ik dat dat vervelend nog zacht uitgedrukt is.

( ik heb nog een swaddle me liggen, als je wilt stuur ik hem naar je op)

Thanks… Ik heb 1 swaddle me, maar ik vind hem nogal erg warm voor nu. Dus ze ligt in de puckababy. Maar niet bakeren lijkt ze nu ook wel lekker te vinden dus we wisselen een beetje af…

Ik heb een katoenen voor de zomer :slight_smile:

Ik deed Mirthe ook niet iedere dag, maar af en toe als ze echt met zichzelf in de knoop zat vond ze het wel lekker.

En ze wist in de swaddle me altijd wat de bedoeling was…slapen :mrgreen:

Nou iig ik hoop dat Marijn snel dat beetje zo belangrijke rust in dr lijfje krijgt.

@joseetje wrote:

Ik heb een katoenen voor de zomer :slight_smile:

Ik deed Mirthe ook niet iedere dag, maar af en toe als ze echt met zichzelf in de knoop zat vond ze het wel lekker.

En ze wist in de swaddle me altijd wat de bedoeling was…slapen :mrgreen:

Nou iig ik hoop dat Marijn snel dat beetje zo belangrijke rust in dr lijfje krijgt.

Ow echt?ik heb zo’n fleece a-like achtig ding. Veel te warm… Heb je de piep??

Het is een Small

Overgens deed ik Mirthe ook weleens in een gewone hydrofiele wikkelen.

En ze sliep in de wagenbak omdat dat lekker compact was.

Maar voor de rest was het het uitzitten.

Nu is ze nog een felle meid die hard kan gillen en heel zielig kan huilen

hoihoi

ten eerste heel veel sterkte. EN je kunt altijd het info nummer bellen wat op het pak staat daar kunnen ze je vast gerust stellen.

groetjes

marlies

:hug: :hug: voor jullie, hopelijk is het huilen snel over, lijkt me vreselijk zwaar :hug:

@joseetje wrote:

Het is een Small

Oh ja… het heet ‘piep’ bij de puckababy… Jammer dat ik in de winkel niet gezien had dat je ze ook gewoon in een katoenen versie hebt… ik heb dus nu zo’n dik winterding…

Hoe kom je dan aan een pak nr 2?

Volgens mij is alleen het vitamine gehalte aangepast (ik geloof dat in 2 minder zit dan in 1, omdat ze dan ook hun energie en stoffen uit andere voeding gaan halen).

Ik denk niet dat het echt kwaad kan.

Misschien zou je inderdaad het nummer op het pak kunnen bellen.

Maarja, ze heeft het al op dus waarschijnlijk heb je er niks aan.

oo ik herken dat wel haha…

we hebben geen huilbaby gelukkig maar heb laatst eens gehad om 6 uur sochtends maakte ik haar flesje klaar er gaat normaal gesproken 120 water in met 4 schepjes friso 1… maar doordat mijn oudste dochter nog een papfles drinkt sochtends deed ik er 120 cc melk in met 4 scheppen pap :oops: haha… gelukkig kwam ik erachter toen ik het in de magnetron zette… haha…