Ga ik strak aan het eten beginnen (boerenkool) kom ik erachter dat ik helemaal geen boerenkool meer in huis heb :wall: :wall:
En dat terwijl ik MET boodschappenlijstje vanmorgen boodschappen gedaan heb, en ik onderweg naar huis erachter kwam dat ik toch nog iets vergeten was,dus weer naar de appie toe ben geweest en thuis kwam ik er dus pas achter dat ik de boerenkool ook vergeten was :oops: :oops: :oops:
Hoe dom kun je zijn he? :eh:
hihi boerenkoolstampot met andijvie :lol:
@marloes vip wrote:
Haha heerlijk zo’n actie. Kan iedereen overkomen. Wat heb je nu gemaakt?
Boerenkool :lol:
Mijn moeder woont naast me dus kon ze ff op de boys letten en het vlees omdraaien terwijl ik ff snel naar appie ben gegaan (zit twee straten verderop)
Ik ben nu aan het eten

haha ben benieuwd hoe ze keken toen je voor de 3e keer die dag binnen kwam lopen :mrgreen:
@mamaMarije wrote:
haha ben benieuwd hoe ze keken toen je voor de 3e keer die dag binnen kwam lopen :mrgreen:
:lol:

Nee 1ste keer was in het winkelcentrum, de tweede keer liep mijn moeder ff snel (die was mee) en de derde keer ikzelf…
Viel gelukkig niet op 8)

:mrgreen:
haha ja dan valt het wel mee idd
(zelf krijg ik 3x uitnodiging voor de blije doos van de prenatal toen ik zwanger was van de middelste… omdat ik wel 3 pakken luiers wou :mrgreen: maar niet zo hebberig over wou komen :oops: heb ik de 3e doos door iemand anders op laten halen… :oops: )
@marloes vip wrote:
Haha had die dan wel een megapokkel om er zwanger uit te zien?
nee maar met de zin ‘ik kom hem halen voor een vriendin’ kom je een heel eind hoor :lol:
@mamaMarije wrote:
@marloes vip wrote:Haha had die dan wel een megapokkel om er zwanger uit te zien?
nee maar met de zin ‘ik kom hem halen voor een vriendin’ kom je een heel eind hoor :lol:
Wahahaha ja ik had dat ook gedaan, moeten ze maar geen 3 uitnodigingen sturen :eh: En de Prenataldoos is het leukste, die andere zijn allemaal niks

Ooh, tis toch gelukt dus. Ik wilde al voorstellen dat je bij mij komt fonduen. Je weet wel, van die andere strakke aktie
@juulisjuul wrote:
Ga ik strak aan het eten beginnen (boerenkool) kom ik erachter dat ik helemaal geen boerenkool meer in huis heb :wall: :wall:
En dat terwijl ik MET boodschappenlijstje vanmorgen boodschappen gedaan heb, en ik onderweg naar huis erachter kwam dat ik toch nog iets vergeten was,dus weer naar de appie toe ben geweest en thuis kwam ik er dus pas achter dat ik de boerenkool ook vergeten was :oops: :oops: :oops:
Hoe dom kun je zijn he? :eh:![]()
Ik heb exact van de week zelfde gehad
gelukig moest ik bij zus koken en lag er in de diepvriezer zon pakje
mazzell :thumbup:
@Judith75 wrote:
Ooh, tis toch gelukt dus. Ik wilde al voorstellen dat je bij mij komt fonduen. Je weet wel, van die andere strakke aktie![]()
Eeeeh nee, vertel?

@juulisjuul wrote:
@Judith75 wrote:Ooh, tis toch gelukt dus. Ik wilde al voorstellen dat je bij mij komt fonduen. Je weet wel, van die andere strakke aktie![]()
Eeeeh nee, vertel?![]()
Ik doelde op dit topic:
http://www.kindjeopkomstforum.nl/viewtopic.php?t=82676
@Judith75 wrote:
@juulisjuul wrote:@Judith75 wrote:Ooh, tis toch gelukt dus. Ik wilde al voorstellen dat je bij mij komt fonduen. Je weet wel, van die andere strakke aktie![]()
Eeeeh nee, vertel?![]()
Ik doelde op dit topic:
http://www.kindjeopkomstforum.nl/viewtopic.php?t=82676
Wahahahaha geweldig !!! Rol van mijn stoel af van het lachen, daarbij valt mijn actie natuurlijk helemaal in het niet. :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
Haha heerlijk zo’n actie. Kan iedereen overkomen. Wat heb je nu gemaakt?
Haha had die dan wel een megapokkel om er zwanger uit te zien?