hoeveelheid pap 1 jarige

Hoeveel pap geven jullie je kindje (van 1 jaar en ouder)?

Op de verpakking (bambix) staat voor 1 portie dan 200 ml melk, zeg maar 1 fles en dan een paar scheppen pap. Da’s echt een megaportie vind ik of lijkt dit zo?? Het valt toch ook wel zwaar op de maag dan voor die kleintjes? Hij lust het wel dus alles gaat erin.

Ik maak vaak 120-150 ml melk met 4 a 5 eetlepels pap.

En jullie??

Jens krijgt nu 180 water + melk en dan pap tot het dik genoeg is.

rond de 8 scheppen is dat…

als ik dat van jou lees, krijgt Jens wel veel pap… :think:

Uhm… Het duurt nog een week of 6 voordat Juul 1 is, maar zij eet al een poosje 180 water + melk + pap. Het gaat er hier toch ook heel makkelijk in hoor!

Hihihi, ik weet niet eens hoeveel pap Lana krijgt.

Nou ja, ik weet het eigenlijk wel, zoveel zij op kan. En of dat nu een heel schaaltje vol is of een kwart schaaltje, i don’t care :wink: :mrgreen:

@JannieElmo wrote:

Is ook 200 ml melk wat jij geeft meis :-*

Maar het is een normale hoeveelheid hoor, ik maakte de pap vanaf 7 maanden met 200 ml melk en het ging er prima in, het is echt niet teveel hoor.

o,ja je kunt het natuurlijk ook met de fles geven maar hier altijd gewoon met het lepeltje. daardoor mischien wat meer scheppen omdat het anders te dun is om gewoon te eten…

papfles vind ik eerlijk gezegd een beetje voor luie mensen.

hoor m’n schoonzus wel eens zeggen: o, ja hoor. papfles word bij in bed gegooid en zelf ga je weer slapen en als de beeb weer wakker word later is de fles ook leeg…

ik vind het juist gezellig :slight_smile: om hem 'smorgens pap te geven en zelf een fles drinken doet hij toch niet en met lepel gaat nog sneller dan ‘vroeger’ de eerste fles.

Hier wordt het ook met de lepel gegeven. Even gezellig ontbijten 's ochtends :inlove:

@Mellie wrote:

@JannieElmo wrote:

Is ook 200 ml melk wat jij geeft meis :-*

Maar het is een normale hoeveelheid hoor, ik maakte de pap vanaf 7 maanden met 200 ml melk en het ging er prima in, het is echt niet teveel hoor.

Hier precies hetzelfde. Vanaf een maand of 7 pap van 200 ml melk. Het gaat er met smaak in :drool: .

hoi

fransje krijgt al ik denk vanaf een maand of 6 a 7 pyamapap omdat ie nog slecht boord eet en das 250 ml maar dat gaat er prima in

En flink pap drinken is juist goed vooral als ze de bijvoeding nog niet heel goed eten zoals brood of warm

Soms geef ik nog pap als we haast hebben en dan maak ik het

met ongeveer 200-220 ml melk. Gaat er smakelijk in hoor ! :wink: