hoeveel zijn jullie nu buiten met de kids?

@Suuus wrote:

@Marianne mv Lyann wrote:
elke dag min een uur…

met de honden uitlaten…

voor de rest langs de vijver lopen (zit ook een bosachtig iets bij) blaadjes zoeken voor een leuke knutsel!

en voor de rest speelt ze veel achter het huis…

dus lyann is p/d ongeveer 2 a 3 uur buiten!

:think: Nu? Met dit regenachtige weer? Das wel heel veel zeg!

Ja ze vind het heerlijk…

en ach regenpakje aan en gaan…

Lekker stampen en springen in de plassen water…

Zag wel mega leuke regenjassen bij Hema…Jip en Janneke…is Jo dol op…had ze eigenlijk moeten kopen…

maar buitenspelen tussen de buien door kan ook natuurlijk…gewoon ff de tuin in tussendoor…

We gaan sowieso elke dag naar buiten, anders worden Bo en ik zo tegen een uur of 4 héél vervelend tegen elkaar. Wij zijn allebei van die buitentypes, een hele dag binnen worden we :evil: van.

Dus de ene dag boodschappen doen met een ommetje, de andere dag rommelen in de tuin (al is het maar voor de zoveelste keer blaadjes vegen), de dorpsboerderij staat af en toe op het programma, even op de fiets naar de markt. Op vrijdag gaan ze naar het kdv en daar gaan ze ook al snel naar buiten, laarsjes en regenbroekjes aan en hup naar de koeien, daarna naar de boerderijwinkel om brood te kopen. Vaste prik op vrijdag en ze vinden het geweldig!

Hier ook te weinig. Wel iedere dag even naar buiten al is het maar halen en brengen opvang of om boodschappen te doen. Maar het is ook zo’n gedoe eer ik beide kinderen warm heb aangekleed. En dan moet ik ook weer op tijd terug zijn voor de volgende fles. Het is altijd rennen geblazen. dus ook wel fijn als oma en opa Kian komen halen zodat hij meer naar buiten gaat of als het weekend is en ik met hem naar buiten kan gaan.