hoeveel weken zwanger, en hoeveel kilo aangekomen

31 weken en nu 8 kilo aangekomen

26 weken en nu 9 kilo aangekomen

Bijna 10 en weer -5.kg

2kindjes in mijn buik:D

bijna 16 weken en nog niets aangekomen

16 weken -2 kilo

14 weken - 1 kilo (eerst 2 afgevallen en er nu weer eentje bij)

Bijna 30 weken en nu staat de teller op +3 (2 kilo erbij in 6 weken) maar begin ook best wat vocht vast te houden…

Dat doe je goed Annemarie :thumbup:

Woow jullie vallen allemaal af of komen amper aan :shock:

Nee hoor, hier 26 weken en al 7,5 kilo aangekomen… :roll:

Dat valt toch ook mee, volgens mij had ik met 26 weken al dik 13 kilo er aan :oops: :mrgreen:

Ik heb geeeeeen idee :oops: :oops: :oops:

Momenteel 20 weken en + 4,5 kg.

@Tierrr wrote:

Nee hoor, hier 26 weken en al 7,5 kilo aangekomen… :roll:

Ahum… nu dus 27 weken en al 9 kilo aangekomen… :shock: :think: :?

15 weken en +3,5kg…

0,5 kg dus dat is nog niet zo veel :thumbup:

16+1 en ik geloof dat ik weer op 0 sta… dus de -2 kilo zijn er nu ongeveer weer bij.

Heb nog steeds weinig trek, dus wat ik aan kom moet voor mijn gevoel idd ook wel van de zw.schap zijn… ben benieuwd waar ik deze keer op uit ga komen.

17 weken en nog -1.

Ben een aantal kilo’s afgevallen… maar sinds de misselijkheid (gelukkig!!!) over is… zijn er al weer wat bij :wink:

27 weken zwanger, 5 kilo aangekomen.

@mamaMarije wrote:

16+1 en ik geloof dat ik weer op 0 sta… dus de -2 kilo zijn er nu ongeveer weer bij.

Heb nog steeds weinig trek, dus wat ik aan kom moet voor mijn gevoel idd ook wel van de zw.schap zijn… ben benieuwd waar ik deze keer op uit ga komen.

mezelf even herstellen… vanmorgen maar eens gewogen en sta gewoon nog op -2 :o Nou begin ik bij de oudste ook pas met 20 weken in kilo’s echt aan te komen (en was er toen eerst 4 kwijt), maar omdat mijn buikkie al wel wat begint te komen dacht ik dat het nu toch al wel in kilo’s te merken zou zijn.

En dat bij een 4e hihi (ben wel benieuwd waar de teller over 24 weken staat, maar dat merken we dan wel :lol: ).