Ik heb helaas geen weegschaal Was net voor de zwangerschap eindelijk 10 kilo kwijt! Heb nu al een buikje⦠ik denk dat er al weer een paar kilo aan zit ofzo.
11.5 bij 25+4 :oops:
ach,het gaat er ook wel terug af :lol:
Met 31 weken en 2 dagen weeg ik 7.8 kilo zwaarder dan voor de bevalling. Het begint te komen de kilootjes maar hoop dat het onder de 10 kilo blijft.
35,5 week +15 kilo :thumbup:
@Meggie wrote:
Nu in totaal met bijna 27 weken zwangerschap 3,5 kg aangekomen.
Ik ben benieuwd wat er nog bij gaat komen![]()
Inmiddels 37w5d zwanger en nu tussen de 9 en 10 kilo aangekomen. En echt alleen op mijn buikā¦
En toch nog een ukkie in mijn buik⦠:?
Bijna 22 weken en nu gaat het aankomen snel.
Eerst niks aangekomen en nu dus 4 kilo erbij.
jeetje meissie ben je nu alweer 22 weken ver !! whaooo tijd gaat snel !! :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove:
Ik moet donderdag weer naar de VK, ben benieuwd want met de vorige controle woog ik nog hetzelfde als voor de zwangerschap. Ga nu wel wat vocht vasthouden en buik groeid ook door dus ben benieuwd wat de weegschaal donderdag laat zien :mrgreen:
@Formally known as Vuegje wrote:
jeetje meissie ben je nu alweer 22 weken ver !! whaooo tijd gaat snel !! :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove:
De tijd gaat zeker snelā¦jij mag alweer bijna gaan bevallen!!
Al een beetje zin in de bevalling, voor zover je zin kan hebben in zoiets!
@knuffeldraakje wrote:
@knuffeldraakje wrote:@knuffeldraakje wrote:@knuffeldraakje wrote:@knuffeldraakje wrote:@knuffeldraakje wrote:zit nu op 21 weken met +15kg :shifty:
week 27 met +17kilo, toch blijft het een vreemd ding als je 63 gewent bent en nu op 80 zit :lol:
week 30 nu met +19 kliogaat goed, nog 2 kilootjes en k mag mn vent inhalen :lol:
weekje 34 + 21kilo en gezien R. 2 kilo kwijt is, ben ik nu officieel zwaarder dan hij met mn 84 haha
37weken & 22 kilo. gaat netjes per kilo :lol: :mrgreen:
edit, gister even de weegschaal opgezocht⦠ipv per kilo gaat et ietsje harder , nu op 87,9 kilo dus pakweg +25 nu met 38 weken
Ondertussen 2 weken geleden ābevallenā en zit nu op 74 klio

ik ben nu 33 weken zwanger en 4 kilo aangekomen.
@meissie wrote:
@Formally known as Vuegje wrote:jeetje meissie ben je nu alweer 22 weken ver !! whaooo tijd gaat snel !! :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove:
hehe Ik heb er harstikke zin in! Ik ben zo een raar iemand die kan uitkijken naar de bevalling. Ja okay helse pijn etc maar het moment dat je je kindje voor het eerst ziet is gewoon zo geweldig dat het allemaal waard is

Nog een maand, veel langer laten ze mij hier niet lopen met mijn bekken, tenzij ik het zelf wil maar dan nog laten ze je max 10 dagen overtijd gaan hier in belgie ā¦
Dus tis nog even geduld hebben hier

Vuegje suc6 hoor met de laatste loodjes, fijn dat ze je niet extreem over tijd laten lopen daar :thumbup:
Hier gister gewogen en met 27 weken +1 dag ben ik in totaal 1,5 kilo aangekomen :mrgreen:
32 weken, 10,5 kilo
@Formally known as Vuegje wrote:
@meissie wrote:@Formally known as Vuegje wrote:jeetje meissie ben je nu alweer 22 weken ver !! whaooo tijd gaat snel !! :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove:
hehe Ik heb er harstikke zin in! Ik ben zo een raar iemand die kan uitkijken naar de bevalling. Ja okay helse pijn etc maar het moment dat je je kindje voor het eerst ziet is gewoon zo geweldig dat het allemaal waard is
![]()
Nee hoor, jij bent niet raar (of ik ben het ook :mrgreen: ).
39 weken, + 9 kg.
Precies zoals bij de vorige zwangerschap.
25.4 wk en 12 kg aangekomen :shock:
@knuffeldraakje wrote:
@knuffeldraakje wrote:@knuffeldraakje wrote:@knuffeldraakje wrote:@knuffeldraakje wrote:@knuffeldraakje wrote:@knuffeldraakje wrote:zit nu op 21 weken met +15kg :shifty:
week 27 met +17kilo, toch blijft het een vreemd ding als je 63 gewent bent en nu op 80 zit :lol:
week 30 nu met +19 kliogaat goed, nog 2 kilootjes en k mag mn vent inhalen :lol:
weekje 34 + 21kilo en gezien R. 2 kilo kwijt is, ben ik nu officieel zwaarder dan hij met mn 84 haha
37weken & 22 kilo. gaat netjes per kilo :lol: :mrgreen:
edit, gister even de weegschaal opgezocht⦠ipv per kilo gaat et ietsje harder , nu op 87,9 kilo dus pakweg +25 nu met 38 weken
Ondertussen 2 weken geleden ābevallenā en zit nu op 74 kliodus theoretisch gezien nog 11 kilo te gaan. maar vind het allang goed als ik onder de 70 kom :lol:
Vandaag alweer op 71.3
33 weken en 8 kilo :mrgreen:
@MamaMarianne wrote:
21 weken en -15 kilo :?
blijf op een of andere manier afvallen,
ze kunnen nog niet echt achter het āprobleemā komen.
En zijn ze er nu wel achter?
Ik was zelf in de eerste 3 maanden, niet lekker waardoor ik 3 kilo verloren ben, maar 15 kilo?? :shock: