Hoeveel voedingen ????

Hier ff een vraagje :

Bram krijgt nu per voeding 100 ml (drinkt ie vaak niet op). Hij krijgt 7 voedingen per dag. Nu staat er op de verpakking van de FV dat ie maar 5 voedingen mag hebben. Ik heb er totaal dus nog geen verstand van …dus ik hoop dat iemand mij kan helpen!!! Of doe ik Bram nu teveel voeding (hij komt om 07.00 uur, 10.00 uur, 13.00 uur, 16.00 uur, 19.00 & tussen 22.00 / 23.00 uur en dan vaak nog s’nachts tegen 03.00 uur!!

Groetjes Suus

Moeilijk is dat he!

Waarom mag hij maar 5 voedingen? Vanwege zijn gewicht?

Meldt hij zich voor 7 voedingen, of hou jij dat schema aan?

Uiteindelijk moet je daar zelf een beetje je weg in vinden. Luuk heeft de eerste 6 weken bv gehad, dus weet het niet precies.

Maar 7 x 100cc is misschien wat teveel. Misschien moet je het eens proberen met 65cc per keer (60cc water + 2 schepjes voeding). Dit als hij nog echt 7 x nodig heeft.

Je kunt ook over gaan op minder voedingen per dag, zoals 6 (en dan pak je wel 100cc voeding per keer).

Zo staat het tenminste op de ntrln-verpakking.

Als je twijfelt moet je het maandag gewoon even overleggen met het cb.

Succes!

Liefs Janneke :-

Hij woog vorige week 3180 gram & hij meld zich voor 7 voedingen.

Vindt het echt lastig :oops: … maar gelukkig komt er maandag iemand van het consultatieburo en dan vraag ik wel even.

In ieder geval bedankt voor de reactie

Groetjes Suus

Bram is nog geen 2 weken oud.

Ik zou hem lekker die 7 voedngen geven hoor.

Helemaal als ze niet op gaan

straks als hij 's nachts gaat doorslapen ga je 6 geven en dan geeft Bram vanzelf aan wanneer het verstandig is om naar 5 te gaan, Thijmen was toen geloof ik 1 maand.

Hoeveel voeding staat er op het pak wat je per keer zou moeten geven?

Hoi,

Hij is nog zo jong en volgens mij is het normaal dat hij 7 voedingen krijgt.

Als hij de flesjes van 100 cc niet leeg krijgt dan is dit niet zo erg.